As the current Famitsu announces, Microsoft works on that on-line game of roles True Fantasy on-line one (work title), which is to appear 2003 in Japan. One sketches the heroes with a similar system as in Phantasy star on-line one. So far the character classes knights, Zauberer and princess were revealed. The developers are level 5, that already programmed the Dark Cloud series for the PS2.
dit vind ik nou geweldig! Damn MS gaat de goede kant op!!!!!! Gewoon zulke RPG uitbrengen en dan heb je het gemaakt geloof mij!
Yeah , roelerend ... echt stoer als het online is met zooo veel mensen in een landschap/stad .. Mijn Droom is : GTA3 / Mafia Style Game Online in een GROTE STAD WAARIN IEDEREEN op internet een huisje/flatje kan kopen en bijv. een leventje kan lijden (rover/moordenaar/vuilnisman/brandweerman).. en dat je op straat met elkaar kan lullen bijv. met Xbox Communicator . YEAH zie je lekkere chick lopen : praat je ermee , is het een MAN whaha dat lijkt me al een lachen game *droom*
Lijkt me wel leuke game, maar ik vind dat op die pics het er allemaal nogal 'cartoonish' uitziet hoor!