omgebouwd xbox probleem: part 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 3 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens help die gast nou met zn xbox probleem. Hij wil juist van zn mod chip af is dat nou zo erg??? Je zou kunnen zeggen hij wil dat ding weer maken zoals ie was en zet een overtreding recht.

Bovendien wil ik even mn woede kwijt over de gasten die steeds "slotje" roepen. Ik vind of er een slotje op komt is aan de moderators en die moet je bij hun beslissing niet beinvloeden.

Ik vind als je slotje roept dat je gewoon een matenaaier bent...

zo of je het er nou mee eens bent of niet doet er nie toe ik ben in ieder geval afgekoeld... dat lucht op;) ;) ;)

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    mee eens. Die jongen is niet illegaal bezig en hij wil het juist recht zetten

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Er zit i.i.g geen garantie meer op,en heeft al een mod chip erin gehad,dus kan ie beter ergens een nieuwe 2dehandse halen,want de meeste zullen hier geen ervaring hebben met mod chips omdat bijna niemand hier mod chips gebruikt,ikzelf dus ook niet(daarom niet zoveel spellen :+ ) dus denk niet dat je je antwoord hier zult krijgen...,maar wel beter dat ie ervanaf wilt in plek van 1 erop:)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nah eigenlijk toch maar beter dat die dicht is.
    Ik geef die vent een tip en dan gaat ie een beetje boos worden op mij. (die gozer van de andere thread dan)

5. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die mod-chip kan ieder handig mannetje eruit halen. Je moet alleen een soldeerbout hebben of een kniptang daar lukt het ook wel mee.
    Ik vind sommige moderators erg overdreven reageren hier. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neeeee, hij had het over die vent van wie die hem gekocht had.. |:- . Die weet er de ballen van, not you! Anyway, ik vind het zwaar onterecht dat hij dicht is, hij is toch tegen modchips, en wilt hij er vanaf? Beetje vage moderatie hier soms.. :confused:.

7. nielzo

nielzo Guest

slotje!
    nee geintje...

maar ik vind ook dat als je een overtreder kan helpen het weer recht te stellen dat je dat ook moet doen;)

maar het is tenslotte aan de moderators wat ze er mee doen:{

8. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    benk het niet helemaal mee ens hij heeft toch een goede 2e hands hij hoeft dat ding er alleenmaar uit te krijgen!!! En over die garantie das dan jammer maar dat is meestal met 2e hands spul.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. je was opzich al fout om er een mod chip in te gooien, maar wel goed dat je em eruit wilt hebben. Ik zal deze niet op slot gooien igg.. misschien denkt Wouter er anders over.

10. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Die jongen is wel illegaal bezig geweest en dat is zijn eigen schuld. Dat ie nu met de gebakken appels en peren (zoiets?) zit is z'n eigen schuld. Z'n garantie krijgt hij toch niet terug. Als hij zich herboren voelt kan hij beter een nieuwe Xbox kopen. Maar natuurlijk mogen jullie hem wel PM's sturen als jullie denken hem te kunnen helpen. Maar ook deze thread gaat nu dicht. :cool:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wordt ik hier nou zou enorm moe van? Plaats het iniedergeval in het goede forum.

Goddamnit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina