LET OP: dit is absoluut géén pro-ombouw verhaal; ik ben er absoluut op tegen, maar dat neemt mijn probleem niet weg.. Hallo, Ik heb een 2e hands Xbox op de kop kunnen tikken. Nu is het een omgebouwde Xbox, wat inhoudt dat ik backups kan spelen. In eerste instantie vond ik dit geen probleem; ik koop toch enkel originele games (zou uberhaupt niet weten hoe ik aan backups moet komen). Maar nu met Xbox-live vind ik het niet fijn dat de Xbox omgebouwd is. Xbox-en met een chip worden namelijk gebanned van Xbox live! 1) Hoe kom ik erachter welke ombouw-chip erin zit? Ik heb gehoord dat er meerdere typen zijn. 2) Kan ik ergens de chip laten verwijderen ivm Xbox live? Dank u voor de reaties MVG Bas xystus@home.nl
die gast weet er de ballen van Hij had em gekocht voor zun zoontje; en laten ombouwen in de winkel waar die em gekocht had. Hij verkocht de xbox omdat er geen kiddie-games op uitkwamen.
nou ik zou zeggen openmaken dat kreng!!! haal die chip eruit (gewoon draatjes losknippen of lossolderen) en klaar.