Van maandag 18 tot en met zondag 24 augustus wordt er elke avond vanaf 19.00 uur door Xboxworld.nl en Xbox samen met Omniversum in Den Haag een Xbox videogame toernooi georganiseerd. In deze week kan iedereen kennis maken met de Xbox en de stoere Xbox games. Beginnende gamers kunnen zelf spelen of speluitleg krijgen tijdens presentaties van nieuwe spellen, terwijl de ervaren gamers elke dag voorrondes spelen in een speciaal daarvoor opgezet toernooi in de foyer van Omniversum. De paar laatste ronden en de finale worden op zondag 24 augustus op het enorme koepelscherm van Omniversum gespeeld. Mag jij je tot de 'Omniversum Elite' rekenen? Wat wordt er gespeeld en hoe win ik? Je skills worden in elk bekend competitieve Xbox spel getest. Zo zul minstens een maal moeten spelen alle van in de volgende games: Halo, Moto GP, Midtown Madness 3, Deathrow en Dead or Alive 3. Tijdens de potjes verzamel je punten voor het winnen of gelijkspelen. Als je verliest krijg je uiteraard geen punten. Aan het einde van de dag wordt gekeken hoeveel punten jij hebt verzameld en hoe dat in vergelijking met de andere deelnemers in je poule is. Zit je bij de eerste drie, dan wordt je op zondag de 24e uitgenodigd om in de finale te spelen op het grote Omniversum scherm! Hoe doe ik mee? De toelating tot het toernooi kost € 7,50 euro, waarvoor je uiteraard een paar drankjes krijgt, gratis een Ben en Jerry ijsje kunt eten, kans maakt op gave Xbox prijzen en natuurlijk mogelijk in de finale de eer om op het grote Omniversum scherm gespeeld te hebben! Elke dag kunnen we 20 gamers in de foyer kwijt om de voorrondes te spelen, totaal 120 gamers over de zes dagen. Wil je graag meedoen, schrijf je dan snel hier onder in om jezelf te verzekeren van een kans deze titel te dragen! Klik door naar de inschrijfpagina! Schema: Maandag 18 - Poule 1 Dinsdag 19 - Poule 2 Woensdag 20 - Poule 3 Donderdag 21 - Poule 4 Vrijdag 22 - Poule 5 Zaterdag 23 - Poule 6 Zondag 24 - FINALE Indeling: Poule 1: nnex - Gearriveerd! Passimalo TJAKKAAAA - Gearriveerd! Black Vortex naresh - Gearriveerd! Vinkie - Gearriveerd! deadoralive alpha force sebastiaanb crazytaxi - Gearriveerd! chuck - Gearriveerd! Plokmin - Gearriveerd! Poule 2: tha mijster simie55 the master LaZZ Shadow16m Jappelflap snoops ---X--- Bemsma Poule 3: Dioga DarkwingDuck born2Bwild Cole Trickle Marius GNILLIS partymaster Tha Raptor Fardo Timm4nni4c Poule 4: Homer Simpson badboy1987 realxboxgamer SPARTAN-}{- peter15 Disselaar volkanatalay64 daheero xboxgamer_45 heineken Poule 5: brandpand XtremeX Chuck Piotr Masster Chief DevoC BRAD PAIN Philles Blade gamer13 Gogeta Wil je graag in een andere poule zitten, heb je vragen of wil je bij een specifiek persoon omdat je samen reist? Laat het ons weten in deze forumthread of op mirik@xboxworld.nl Er zijn tevens nog plekken over voor gamers die graag willen komen, dus schroom niet om jezelf in te schrijven voor dit coole event!
Er is een probleempje. Met de lange reistijd heb ik geen probleem. Maar stel dat ik in de finale zou komen, dan moet ik zondag weer daarheen. Dus twee keer heen en weer rijden binnen twee dagen, dat lijkt me niks. Het beste zou me uitkomen als ik in poule 3 zou terechtkomen. (maandag moet ik kranten brengen, dinsdag en donderdag werken) Als het niet teveel moeite zou zijn. Bedankt Sjoerd edit: ik had rijsteid geschreven , ff verbeterd
Tja, als je in de finale komt dan moet je inderdaad nog een keertje komen hehe.. kan niet echt anders? Er is trouwens ook een "dagwinnaar" dus de mensen die de poules winnen rkijgen zowiezow iets. Dan nog wil je kans maken op de finaleprijs en het spelen op het omniversum doek, dan moet je echt nog een keer komen ja.
Ja ik wil ook zeer graag in de finale vinden( dan moet ik eens flink gaan oefenen met moto gp en deathrow) maar ik wil niet zolang in de trein zitten in zo'n korte periode(laat ik ervan uitgaan dat ik de finale haal). En zoals ik al zei, poule 3 komt me het beste uit.
eh kut, ik heb deze week net gehoord dat is die week introductie week heb van de TU/e Damn, ik had echt graag mee willen doen Hoe kan ik mezelf afmelden? Het spijt me echt heel heel erg.
Hullie allemaal zo goed dan? Ik heb nog niet eens alle spellen :{. Ook heb ik hele discussies gezien over verschillende versies van MGP. Welke moet ik aanschaffen? classic ok?? Maare, ga dus de komende drie/halve week goed oefenen en is kijken of ik op dat MEGA scherm mag gaan spelen . Das echt een groot scherm ...
Ik ben nergens goed in, uitgezondert DOA3. Ik kom alleen voor de lol, keer kijken wie erachter die beeldschermen zitten
Gelukkig dan maar dat ik niet bij voorbaat al kansloos ben . Maare? Wil deze toch wel kopen, maakt de versie van MGP uit?
Damm ... ik ben de slechtse speler ooit ... nog nooit een xbox aangeraakt .... WTF is een Xbox eigenljk ... ik ben slechts een Nerd ... Hmmm maar ik lus de eend ala peking ook een stukje dioga
Ik zie wel hoe goed ik ben, ik kom voor de gezelligheid, effe checken, en dan zien we wel. Als het maar leuk is.
w000t *gaat Dioga's aarsje schoppen En Fardo ook, dit gaat nog gezellig worden Mwah, het gaat me niet eens om die competitie, ik word waarschijnlijk toch dik geownd , ik wil nou gewoon eindelijk de crewies en modjes (en natuurlijk ook alle lieve membertjes ) ontmoeten!
Ik las net dat ik een probleem heb ... ik heb nog nooit Death Throw & MM3 gespeeld .. en iedereen weet hoe goed ik ben in MotoGP... dus winnen doe ik niet ... maar ach ... ik ga wel halo en doa3 oefenen maar ja het gaat om de Fun .. ehm hoe kan je kaarten kijgen voor de finale als toeschouwer?
Shit!! Ik kan niet ----> kga opeens die laatste week weg Kheb me al afgemeld maar sta nog in de poule. Damn!