1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

omzetcijfers van de filmindustrie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beowulf, 18 jan 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie kan mij helpen aan de wereldwijde omzetcijfers van de filmindustrie. Liefst zo recent mogelijk. Ik ben een werkstuk aan het maken over het volwassen worden van de gamesindustrie en ik ben het nu aan het vergelijken met muziek- en filmindustrie maar daarvoor heb ik betrouwbare omzetcijfers nodig. dus wie me kan helpen, graag ! En vermeld er a.u.b. ook even de bron bij.

    Andere tips over het onderwerp volwassen gamesindustrie zijn natuurlijk ook van harte welkom.
     
  2. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de omzet cijfers van Amerika voor je (7 januari) maar ik weet niet of ik de site hier mag plaatsen omdat het anders als spam wordt gezien.
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat je dat wel mag plaatsen, want je wordt er zelf niet beter van en je maakt ook geen reclame, dus dat mag wel denk ik;)
     
  4. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is van de site waar ik werk maargoed je kunt het hier vinden, als de XBW modjes er niet mee eens zijn verwijder het dan maar. Je kunt mij altijd pm-en als je het nodig hebt dan.
     
  5. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, maar ik zocht eigenlijk de cijfers van bijvoorbeeld het jaar 2003.
     

Deel Deze Pagina