[XOne] On-line met Basicaccount of te traag?

Discussie in 'Games' gestart door Eez, 17 jul 2002.

1. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met het Basicaccount van wanadoo (kabel) gewoon met je BOX on-line of is dit te traag?

Zo ja, Is dat dan echt ALTIJD zo?

Zijn er dan momenten, diep in de nacht of zo, dat ie WEL zonder problemen draait?

Zijn er hier mensen die zonder problemen WEL hebben kunnen draaien met zo'n basic account?

Wie zegt: "IK heb OOK een basicaccount en ik heb (bijna of helemaal) nooit ergens last van"

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk,

Je hebt dus 2 mogelijkheden die ik ff uitleg en dat je misschien al weet. Eind dit jaar gaat Xbox Live, het grote netwerk van Xbox, online. Daar worden apart spellen voor ontwikkeld en dat moet opzich wel te spelen zijn met een basicaccount.

Je kan NU ook al online, door een LAN te simuleren via je PC zodat je LAN games kan spelen met bv Halo, THPS3 offeh eh Moto GP ofzo?? Nouja, zal wel. Met die LAN simulatie heb je MEER snelheid nodig omdat die er gewoon op rekent de volledige LAN snelheid te kunnen gebruiken.. Dat trekt jouw basic account niet (heb het zelf ook gehad)

Nog even een copy+p[aste uit oude topic van je van mij :

1. Haal jij ECHT 80kb/s met downloaden of heb jij zo'n basic account? Bij een Basic account haal je niet de benodigde snelheid.
    2. Je kan NU online spelen maar dan simuleer je als het ware een netwerk, we praten hier dan dus ook nog NIET over het echte Xbox Live! Netwerk dat eind dit jaar van start zal gaan

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb standaard ADSL en ik kan goed Halo spelen. Met meerdere spelers op je Xbox wordt het iets lastiger, meer dan 2 zou ik niet aanraden, want dat werkt gewoon niet. Je kunt zelf niet echt goed een game hosten, misschien wel 1-on-1 maar niet een grotere groep, dan heb je een hele snelle internetverbinding nodig. Wanneer je met mensen 'ver weg' gaat spelen is de kans op vertraging, of LAG, groter.
    Volgens mij is standaard kabel en standaard ADSL wel een beetje te vergelijken, dus zou het moeten lukken op een beperkte manier. Xbox Live zal zeker wel werken.

4. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt tot zover mensen.
    Heeft er verder nog iemand tips of ervaringen met zijn/haar basic account.
    Tja anders moet ik maar echt "breed".

Of wachten op die trage Bill met zijn beloften

Ik vraag mij af of Microsoft niet beter nog een half jaartje had kunnen wachten met de lancering van de Xbox i.v.m. het aanbod van Xbox waardige spellen dat er wel aan komt, maar veeeeel te laat!

Men had met de lancering van de Xbox gelijk on-line moeten kunnen vind ik, en de spellen hadden in meerderheid superieur moeten zijn aan die van de PS2.

Je hoort ook geen moer over de Xbox (reclame) en de meesten gaan nog gewoon voor de PS2 omdat ie notabene iets duurder is.
    (Men denkt dat ie beter is)

Zo ging het met Sega Saturn en de Dreamcast ook.

In de tijdschriftenwinkels ligt het vol met Playstation2 Mags, maar vvan Xbox liggen er maar een paar.

Microsoft is zo wel verkeerd bezig denk ik.

5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat mensen voor PS2 gaan (jammer eigenlijk) omdat er veel meer software voor is.
    Wat betreft Microsoft : Die hebben een hele goede troef in handen met Xbox LIve, want de toekomst wil gewoon dat we met zijn allen lekker on-line kunnen gamen. De Beta testen gaan beginnen, en dan zullen we het zien. Er is al een hoop over gespeculeerd, maar we weten het pas zeker als het er is!!!

Trouwens, dat van die reclame campagne ben ik wel mee eens, maar zeg nou zelf, je moet het zelf gespeeld hebben om te kunnen oordelen, en van de andere consoles zie je ook niet echt veel reclame behalve als er een nieuw spel is dat wel wat aandacht verdient.

By the way, is het al gelukt om via het Xbox connect of gamespy arcade tunnel progje online te komen met de xbox??

Greetz

;)

Deel Deze Pagina