Onbekeken threads gemarkeerd/ongemarkeerd Als ik online kom op het forum, dan zijn alle ongelezen threads gemarkeerd zoals normaal. Maar als ik dan even offline ga, terug online kom dan zijn alle threads waar na mijn laatste bezoek niet gepost is allemaal niet meer gemarkeerd! Dus ook de threads die ik (nog) niet bekeken heb. Dit vind ik wel lastig, hoe komt het en kan ik het aanpassen?
misschien komt het doordat je cookies automatisch gewist worden anders weet ik het ook niet... offtopic: wrom is mijn sig verwijderd?
Wat is een onbeken thread eigelijk? Die heb ik nog nooit gezien :{ Willem, ben jij dislectisch, omdat je zoveel spelfouten maakt, zo ja, dan begrijp ik het, zo nee, let eens wat beter op wat je typt. Maar over je probleem, daar heb ik af en toe ook wel eens 'last' van en zodoende vergeet je een thread wel eens. Erg lastig, maar waar het aan ligt? Ik denk dat er niks aan te doen is, mar ik ben daarin geen expert.
Ja, duuhhh, weet ik ook wel, maar is erg verwarrend, vind ik persoonlijk. Ik vind het een storende fout. Als iemand dyslectisch is, dan heb ik daar begrip voor, anders is het gewoon irritant. Niet dan mijn leven er door verstoord word ofzo, maar het s gewoon irritant, maar goed, weer ontopic. Misschien dat een aardige meneer van de crew ons wat meer kan vertellen?
Volgens mij slaat hij gewoon je laatste bezoek als tijdstip op en kijkt hij de data van de posts of ze later zijn dan je laatste bezoek.. dus hij houdt het niet per thread bij.. hij houdt wel bij welke je wel gezien hebt..
Misschien is het niet te voorkomen? Daar zit ik aan te denken, of je moet in een keer snel alles bekijken...
Het forum kan onmogelijk voor elke gebruiker voor elke thread opslaan of hij bekeken is of niet. Daarom gebruikt hij trucjes om het te kunnen voorspellen, en dat werkt niet altijd even goed.
En waar heeft dat mee te maken? k kan de link namelijk niet leggen... EDIT: Misschien wel zo netjes van me om je mee te delen dat het vandaag 27 april is
Het forum kan onmogelijk voor elke gebruiker voor elke thread opslaan of hij bekeken is of niet. Daarom gebruikt hij trucjes om het te kunnen voorspellen, en dat werkt niet altijd even goed.
Tsja, Jorrit had het ook in proffesionele taal kunnen vertellen, waardoor je er helemaal niks meer van begreep_0/