Onbeperkt hardeschijf geheugen?:S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Speaker, 19 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of blijft het geheugen van me xbox bij jullie ook op 50000+ staan,er staat boven aan total 50000+ en availible 50000+ ik heb op cker van 50 spellen wel een save game op me harddisc staan en daar bij komt de muziek ook nog is dat bij elkaar zoown 33600 "blocks" in beslag neemt. heb ik soms onbeperkt geheugen of is ut gewoon een bug?

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Of het een BUG is weet ik niet :).
    Maar in elk geval, blijft dat bij IEDEREEN staan. Staat gewoon hoeveel ruimte je HD heeft als hij helemaal leeg is.

3. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je onbeperkt geheugen.

p.s. verkoop je je box?:+

4. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zoowdra ik de 360 heb:p

5. >Mark<

>Mark< Guest

ik vond het ook altijd raar dat dat ding gewoon op 50000 blocks bleef staan,meer mensen hebben het dus

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet precies hoeveel 1 block is. Maar er staat bij mij 50.000 + blocks. Dus kan het niet zijn dat je xbox iets van 200.000 blocks heeft en pas begint aan te geven als hij vol begint te raken dus onder de 50.000?? Lijkt mij logischer dan een bug of onbeperkt geheugen:9

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou goed kunnen idd, ik heb zelf ook het 'probleem'.. Heb er al zeker 70 savegames op staan, en 15 cd's oid.

Wat jij noemt, dat ie laat zien als ie vol zit, kan heel goed kloppen, en zou nog slim zijn ook ;)

8. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst nog maar 3000 blocks over ofzow, omdat ik nog maar 300 mb vrij had, Inmiddels weer 3 Gig, dus er staat weer 50000+ blocks

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het aantal 'blocks' die in het menu staan komen (volgens mij) niet overeen met het aantal 'blocks' op je HD. Want ik heb 60.347 blocks aan muziek en ik kan ook nog gewoon 124 save-games van KoTOR hebben!

10. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus met jade empire oowk over de 100 save games door dat irritante auto save.naja zolang ik nog ken save vind ik ut eigenlijk niet zoow groot probleem

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zei dat ook alweer... wat 1 block groot was...

maar het duurt wel even voordat je schijf vol is, die van mij heb ik 15 cd's op staan en 60 save's van verschillende games. Staat nog steeds 50k +

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jongens zal ik jullie even uit de brand helpen :+. Mijn xbox is namelijk vol :p

Ik heb over de 100+ saves en voor over 60+ uur aan muziek er opstaan (Zo'n 250000+ blocks aan muziek). Ik had het laatste geteld en kwam volgens mij uit op zo'n 330000+ blocks uit.

De laatste 10000 blocks kun je jammer genoeg niet meer spenderen aan muziek maar wel aan gamessaves, heb nu nog maar 7600- blocks over.

Hij kan dus wel op :+

Edit: Zo'n 52 albums erop staan _O_ O-)

Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wow! :D
    maargoed, probleem opgelost :)

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    is ook op een andere manier logisch te berekenen

xbox hdd is 8 of 10 gb

een additional memory card van 8 mb is 500 blocks

50.000+ blocks vrij is dus 800 mb, das dus maar 1/10 van de totale capiciteit van de xbox, die bedraagt 500.000+ blocks. dus de teller zou pas moeten afnemen als je meer dan 450.000 blocks in gebruik hebt :p

Edit:// maar als metal mark maar 330.000 blocks kan gebruiken zou het best kunnen dat de schijven kleiner zijn, of de blocks minder precies in het berekenen van ruimte.

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    8 gig is het en er gaat wat op aan systeem bestanden.
    en ja rip maar eens aan album en kopieer het een tig keer. het kan op, maar je hoeft je geen zorgen te maken, alleen als je ziek veel albums er op hebt staan ka ie vol raken
    die save games zijn lang niet groot genoeg.

16. cdiddynl

cdiddynl Guest

gebruik de zoekfunctie er is hier al vaker een thread over gemaakt

17. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En iedereen weet het eigenlijk ook wel, maar er wordt toch nog even om gevraagd en gereageerd om even de postcount omhoog te schoppen.

Ja, ik weet het ik ben er nu ook mee bezig. :+

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wist het nog niet, ik vroeg het laatst nog eens aan iemand, en die wist het ook niet. Maar nu weet ik het wel :cool:

slot?

19. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wist het ook niet maar nu wel!

Yesss! 136!!!

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope hij zal nooit vol raken aan save games, of je moet gewoon veel mappen/wagens/levels downloaden van xbox live.

Maar aan muziek wil het wel, alleen duurt het pokkelang voordat je een cd erop heb staan. Ik wil volgens mij ook niet weten hoelang ik daarmee bezig ben geweest :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina