Onbeschoft sluitgedrag...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door jermain, 7 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=17536
    mirik heeft deze thread gesloten... terwijl de vermelde nieuwsbericht pas enkele minuten later op de frontpage te staan kwam... blijkbaar hebben ze elkaar gekruisd maar dan vind ik dat er toch niet alleen een link hoeft te komen... mag wel duidelijkere uitleg want dit is gewoon onbeschoft...

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Was dit topic dan al niet genoeg :confused:
    Daar kan je ook over het onderwerp verder gaan.

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dan kon er een desnoods een link geplaatst worden naar die topic... met een beetje uitleg... het gaat om verklaring geven... maar ja... zoals wouter al eerder zei... niet iedereen heeft de flair van Graveheart en Rinus

4. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Graveheart flair?? stop kidding! wat een lahusehur!!! :p (just kidding)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het was pas gisteren bekend gemaakt ja, en dat nieuws-bericht was aan de hand van een persbericht dat ook pas rond die tijd binnenkwam (komen altijd zo rond 6 uur binnen) en het handigste is dus te linken naar het nieuwsbericht waar echt alle informatie staat.

Uiteraard, het topic was eerder geopent dan het nieuwsbericht geplaatst was maar om mogelijk eenzelfde discussie te starten op 2 plaatsen zou ietwat onnodig zijn.

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar dan kan ie het toch erbij zetten....

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb flair :p , ik hoop niet dat mijn vriendin dit leest anders gaat ze misschien nog dingen van me verwachten.

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beledigde gangster die beleefdheidsvormen verwacht vind ik op zicht wel grappig.

Ey Yo I Got Guns
    That'll Tear Ya Apart
    They'll Put Ya Brains In Ya Lap
    And Put You Soul In Ya Heart
    In The Club I'm In The Crowd It Ain't Nothing To Me
    Chicks Wanna Touch My Dick And My Jewelry
    And I'm A Gangsta I Don't Wanna Shoot No Clown
    I'm On Some Petty Shit, I'll Tear Ya Poster Down
    And When I Shoot, Niggaz Know I Shoot For Dead
    And I Don't Care About Ya Vest, Cuz I Hit Ya Head

Maar het was een topic die al liep en er staat netjes een verwijzing bij dus vind ik nou niet echt schokkend hoor.

:p :) ;) :'-( 8)

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dat is gewoon van een liedje punk.... en het gaat er niet om of JIJ het schokkend vind, maar de topic starter was er niet blij mee... en vond het ook niet beleefd... dus heb ik de vrijheid genomen om er wat over te zeggen.... als het je niet interesseerd hoef je ook niet te posten....

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah, ik weet niet wat je nu verder nog wil. Ik geloof dat er een uitleg van de situatie is gegeven en aangezien Mirik toch niet zo vaak modereerd zal je hier ook geen last van hebben :cool:

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    wat ik verder wil is dat hij het niet meer doet... ook al moderate hij niet meer zo veel hij moet gewoon een beetje fatsoen gebruiken die enkele keren dat hij het wel doet... maar fuck 't met jou praten heeft toch geen zin....

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee want ik wou nou net gaan beginnen over het feit dat Mirik hier juist heeft gehandeld en idd misschien een ietwat liever berichtje had mogen plaatsen maar dat nog altijd in het niet valt bij wat we van jou hebben gehoord..

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik ben geen mod....

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk posts kunnen elkaar altijd net kruisen, maar het is hetzelfde als een dubbele thread openen.

Dubbele threads krijgen ook altijd een slotje, ik kan niet in de keuken van de nieuws-crew kijken maar volgens mij is het voor hun makkelijker een thread te sluiten dan de hele front-page opnieuw aan te passen.
    Dit soort nieuws is interessanter op de frontpage, ik heb ook wel eens hetzelfde gehad met de "celebrity deathmatch komt naar de Xbox:confused: " thread.

Als je niet zeker weet of het al bekend is bij de crew, klik dan op "submit news" dan zie je het vanzelf verschijnen.

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    maar dan kan mirik het netjes zeggen... hij mag het wel sluiten en een link plaatsen... maar zet dan iig een uitleg...

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, ik geef je gelijk, alleen was de situatie sowieso verwarrend en listig. Mirik is een drukbezet man, wat niet veel mensen weten hier, en daarom misschien wat kortaf.

17. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    oke dan is het goed... maak em er gewoon op attent... ik zeg niet dat het een ramp is, maar het is beter als het een volgende keer niet meer gebeurd...

18. Hotshot

Hotshot Guest

Voordat ik die thread opende heb ik dat gedaan, by the way, net heb ik het weer gedaan..pgr screens...maja..

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die zijn niet nieuw.

20. Hotshot

Hotshot Guest

dan zijn ze niet nieuw, maar je geeft dus alleen antwoord op het tweede gedeelte van mn post..maja..laat het hoor :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina