Onderschatte RPG: Gladius

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexandrio, 11 apr 2004.

1. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speelt iemand het geweldige spel Gladius: zelden een spel gehad dat zo boeit, althans als je je er een beetje in verdiept/vastbijt. Kotor krijgt de lof van beste rpg 2003, niet helemaal terecht. Een knap stukje werk van Lucas Arts: Gladius. Coole teamleden, coole wapens, coole spreuken, cool verhaal. Wie sepelt het?

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    mij lijkt het ook vet:D

3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is maar 25 euro tegenwoordig (nieuw). En hij speelt, een hele aparte diepe rpg, je blijft spelen. Je runt je eigen gladiatorschool, max. aantal is 20 gladiatoren. lichte, gemiddelde en erg zware. Niet alleen mensen, nee beesten (wolven, tijgers, beren), vreemde mythologische wezens, boogschutters, speerwerpers, coole wapens, spreuken en zo. Korom: voor die prijs een absolute must.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, maar ik vind er niet veel aan, komt ook omdat ik real-time RPG's veel beter en leuker vind dan turn-based

5. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    He Gogeta, hoe ver ben je inmiddels? Gebruik jij je balkje om de slagen te bepalen?

6. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met multiplayer? Ik weet dat je zowel coöp het verhaal kan doen en tegen elkaar spelen in exhibition. Maar als je exhibition tegen elkaar doet, kan je dan ook allebij gladiatoren gebruiken die je zelf hebt getraind in het normale spel?

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ehb hem gespeelt en vind er echt helemaal niks aan....

Die garphics zijn NIX!!

8. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind ook behoorlijk saai daarom wil graag vanaf, ik snap wel dat sommige mensen zulke rpg's leuk vinden alleen deze is niet mij koek

9. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een zeer goed spel, het is niet beter dan KOTOR maar toch wel goed, alleen als je het een tijdje speelt dan doe je alleen nog maar critical hits en dan wordt het toch wel een beetje simpel....ik heb hem 2x uitgespeeld(elke verhaallijn 1) maar heb hem net geruild tegen NFSU

Deel Deze Pagina