1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Onderscheidingen'

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Farmir, 20 feb 2007.

  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb een vraagje kan je als iets goeds hebt gedaan voor onze mooie site of een toernooi e.d. hebt gewonnen een soort onderscheiding krijgen zodat mensen kunnne zien die heeft dat en dat gedaan of hij is goed/belangrijk voor dit forum.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er is iets van Star Members op dit forum. Dynamike is nu Star Member, en dat gaat voor 3 maanden. Snap 't nut er dan ook niet van, dan heb je 4 Star Members in 't jaar! 8) Maar ja, dat is er dus. ;)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    op xbox.com heb je dit ook maar vind het een beetje overbodig. Members kunnen zelf wel beslissen wie een goede of "slechte" member is en meningen zullen toch verschillen. Star member vind ik wel leuk maar meer onderscheidingen is niet nodig.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best leuk dat Star Member gedoe, maar doe dan niet voor 3 maanden maar voor maar 1 maand dan heeft het nog zin.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Exactly my thought. Eigenlijk snap ik niet wat het verder toevoegd aan het forum, want tegenwoordig moet elke functie op XBW iets toevoegen he! :+
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overbodig. Want je hebt op ieder gebied wel een member die 'uitsteekt'. En ik denk dat het weinig toevoegd, mensen hebben idd zelf ook wel door wanneer iemand goed bezig is.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Anders zijn we net als de vorige keer binnen no-time door onze kandidaten heen. ;)

    Wat wil je daar nu precies mee zeggen?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zijn de xbw leden dan zo erg :eek:...
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, we leggen gewoon de lat heel hoog. :+
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    2 meter 30 ongeveer. mmm lastige. Wat is het record hoogspringen? :+

    maar dus ontopic:

    Ben met een maand ook wel eens, zo hebben meer mensen de kans en eerlijk gezegd 3 maanden is HEEL! HEEL! lang zoals Jochem Meijer beschrijft :+
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat er heel vaak mensen zijn geweest die een idee hadden wat wel leuk zou zijn als XBW dat zou hebben, en dat is bijna altijd afgewezen door de crew omdat het niks toevoegde. Nu snap ik dus niet wat die Star Members nou toevoegen. ;)
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling is dat we ons nu allemaal goed gaan gedragen om ook Star member te worden :D Zodat het iets toevoegt :+ Vind eigenlijk ook dat het een maand moet worden, na dynamike's drie maanden dan :D
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    kan er niet een polletje komen met de zowiezo geclassificeerde mensen, zodat members ook kunnen stemmen. :cool: Dat zou het een stuk betrouwbaarder maken (denk ik)
     
  14. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou het volgens jou dan betrouwbaarder zijn? De mensen die wij nomineren komen in principe allemaal aan de beurt.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik bedoel... persoonlijker ach ik weet niet wat ik bedoel, eerlijker misschien. jeweetwel. Democratischer :eek:
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het op zich geen slecht idee hoor, ook dan komen de mensen allemaal nog aan de beurt. Alleen bepalen de members dan de volgorde. :)
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Idd, ben alleen benieuwd hoeveel members jullie in gedachten hadden, misschien word het wel een hele lange Poll, of je zult iedere keer een groepje van 4 eruit moeten kiezen. ;)
     
  19. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff offtopic, maar klopt het dat ik de nieuw geopende topics niet meer op de frontpage zie???
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja dat zag ik ook al. maar dacht zelf dat er geen nieuwes waren geopend dankzij de rustige situatie de laatste tijd op XBW. Bugje?
     

Deel Deze Pagina