onderstuur met pgr2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ydo, 29 jun 2004.

1. Ydo

Ydo Ydo Ydo

Leuk Bevonden:
    0
    hoe stuur je het best met de controller, via het 'knuppeltje'of met dat platte ronde ding? soms heb ik 't idee dat 't knuppeltje onvoldoende op een stuurbeweging reageert en knal ik uit de bocht bij o.a. pgr2

2. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op tijd remmen. Als je met een echte auto stuurt en remt tegelijk krijg je onderstuur. Ik stuur altijd met de stick maar met de D-pad kan ook het is maar wat je het fijnst vindt;)

3. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt helemaal aan je eige wat het beste stuurd, gewoon ff een paar wedstrijden rijden met beide.
    En dan kijken wel jij het fijnst vind.

Het kan ook zijn dat jij gewoon te hard door een bocht heen wil wat niet gaat :9

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    PGR1 speelde ik altijd (en nog steeds) met de d-pad, PGR2 al vanaf het begin met de analoge stick. Waarom weet ik niet. Kwestie van gewennning denk ik, maar in principe kun je met beide manieren een even goed resultaat halen.

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik rij rij het liefst met mijn knuppel in mijn hand :).....Grapje dus....nee, de joystick rijdt het lekkerst vind ik, omdat je dan beter kunt doseren in de bochten, met de d-pad is het of helemaal vol sturen of niet.
    En wat al gezegd is sturen en remmen tegelijkertijd werkt niet zo goed bij racegames....de auto zal alleen maar rechtdoor vliegen op hoge snelheid en niet sturen

6. FabianNL

FabianNL Guest

ik stuur echt nooit met de D-pad, vind ik echt helemaal niets, zoals nusti als zei: je kan dan veel minder goed doseren (vind ik iig)

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Met een d-pad kun je anders wel beter 'tikkend' sturen....

8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    = gelijk aan geen controle

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet gelijk aan geen controlle, want via het tikkende sturen van je D-Pad kun je juist de contole van de auto in de bochten behouden. Maar ik stuur altijd met de stick, simpelweg omdat hij op een handigere plaats zit dan de D-pad.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    stick idd.

11. Zuka_'Zamamee

Zuka_'Zamamee Ready when you are

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, je hebt niet voor niks een controller bij je xbox ipv van een toetsenbord. Met de analoge stick kun je lekker gedoseerd sturen waardoor je preciezer een bocht kunt nemen en waardoor het sturen van de wielen ook wat realistischer wordt. In het echt sturen sportwagens ook niet 'een tikkie'.

12. FabianNL

FabianNL Guest

de d-pad is wel iest anders dan een toetsenbord aangezien je bij een toetsenbord (de meeste iig, sommige hebben dat niet) de knop maar op 1 manier kan indrukken en die d-pad heeft weet ik hoeveel verschillende "standen", dus die kan je ook een beetje indrukken en heel hard indrukken alleen dit is veel minder goed merkbaar (vind ik iig)

13. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik het liefste de D-pad bij PGR 2.(reageert inderdaad beter vindt ik).

Deel Deze Pagina