ondertiteling in film

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mvdlit, 11 jan 2007.

1. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht maar kon niets vinden, dus open ik maar een topic.
    Is er een snele manier om een ondertiteling onder een film te zetten om die film dan vervolgens op mijn mp3 te bekijken? Dus niet zo dat mijn pc 3,5 bezig is met het omzetten van die film.

2. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er natuurlijk maar net aan welke bestandsformaten je mp3 speler ondersteunt om een goed antwoord hierop te kunnen geven.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    MP3 Speler? Dan is het inderdaad de vraag hoe geavanceerd je MP3 speler is op dat betreft en wat hij ondersteund qua bestandsformaten.

4. basovich

basovich Guest

probeer het ook de hele tijd maar weet me maar geen raad om ondertiteling op een dvd te zetten...dan is het niet een mp3 speler maar gewoon in de dvdspeler...een vriend van mij doet het vaak en zegt dat hij er altijd wel een aantal uurtjes zoet mee is omdat hij de ondertiteling precies op het goede moment eronder moet zetten..is er geen betere manier?

5. poiuyt

poiuyt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er inderdaad een aantal uren zoet mee omdat je de ondertiteling in de film moet branden en vervolgens die 2 naar een dvd branden. Je kan beter gewoon vanaf je computer kijken. Scheelt je heel wat uren..

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin. Alleen het omzetten kost tijd. Je kan omzetten met programma's als DIKO, The Filmmachine of WINAVI. Het is eigenlijk heel makkelijk. Je download een .srt bestandje van nlondertitels.com. Je moet er dan op letten dat je de goede pakt.
    /Mod tutut alleen over eigen backups praten. -Conquistador
    Dan open je WINAVI, selecteer je MPEG2 en stel je de maximale grote 4.7 gigabyte in. De input en output map en eigenlijk gaat dan alles vanzelf.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    basovich bedoelt denk ik nl subs bij een bestaande dvd plaatsen ;) Doe ik ook wel eens, maar kost wel wat meer tijd... moet je in de ifo bestanden gaan kloten etc

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het slimste is om VSO Divx To DVD te gebruiken. Die zet de Avi om naar DVD en zet er meteen de ondertitels onder! Winavi zet namelijk alleen het Avi bestand om naar VOB files. Je kunt de ondertiteling in dat programma er niet onder zetten.

Ik gebruik VSO Divx To DVD, en het werkt echt perfect!

10. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kunt ConvertXtoDVD gebruiken. 1. selecteer het videobestand 2. selecteer de ondertiteling 3. converteer 4. brand evt. op dvd

Makkelijker kan het niet + je kunt je eigen menuutje ermee maken.

11. basovich

basovich Guest

oke toppie man:), thanx voor de tips!
    alleen heeft m'n zus net de pc half gesloopt dus moet denk ik een week wachten totdat ik weer kan downloaden (opnieuw!)
    maar ik snap niet hoe sommige mensen nu dvds kunnen downloaden met het originele menu enzo!
    zijn dat die van rond de 4 GB groot? want ik download altijd die van 700 MB enzo maar daar zit dan geen menu bij.

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    WINAVI = heel buggy
    VSO = winner!

13. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mp3 speelt MP3, WMA, WAV, JPEG, BMP, DivX, XviD, MPEG allemaal af. Zou het misschien sneller gaan (het omzetten) als je eerst het bestandje in kwaliteit een stuk vermindert, omdat ik het toch alleen op me mp3 scherm wil kijken.

14. basovich

basovich Guest

/Mod Niet vragen naar sites, dit topic opzich is al een grijsgebied. Hoe je een ondertiteling bij een eigenbackup kan zetten mag wel. Ook niet vertellen waar je je "backup" vandaan hebt want dan is het duidelijk dat het geen eigen backup is. Berichten die daarnaartoe neigen zijn verwijdert. -Conquistador

Deel Deze Pagina