Ik heb een probleem, ik heb nl. een film gemaakt, en nu wil ik daar ondertiteling onder zetten. Ik heb VirtualDub geprobeert, maar die zegt dat er geen video frame in de MPEG file zit, kan iemand me helpen? Bedankt! Jeroen
Er bestaat wel een prog om je ondertiteling op je film te "branden" maar ik weet niet meer hoe t heet. FF zoeken via google miss...
http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling.htm Ik denk dat je hier wel wat aan hebt. Wat voor soort bestand is je ondertiteling? srt hoort bij divX en ssa hoort bij DVD format.
Ik ken het programma, VirtualDub, maar dat werkt niet... mn ondertiteling is srt, maar ik zet hem om in ssa om hem met VirtualDub te gebruiken. De site die je aangeeft heb ik al mijn informatie vandaan, maar daar loopt het vast, helaas. Evengoed bedankt voor jullie hulp!
Illegale praktijken en nog steeds geen slotje ? www.nlondertitels.com > of typ op google in : related:www.nlondertitels.com zo ook met www.bsplayer.org
Ik heb een probleem, ik heb nl. een film gemaakt, en nu wil ik daar ondertiteling onder zetten. Oh, mijn, god: zo überillegaal dat dat is, op de brandstapel ermee! :{
Danke www.nlondertitels.com is een site waar je de ondertiteling kan downloaden, en ik heb er niks gevonden voor mijn zelfgemaakte film ik heb hem zelf geschreven
ik wil graag van een divx film (700MB) een permanenten ondertitel onder zetten. hoe kan ik dit doen, want met de prgramma's van de site van wesly wordt de film a. minder kwaliteit, b. het word 1 GIG! en c. op de hleft klopt het geluid niet meer met het beeld! wie kan mij helpen?