Ongeloofelijk Maar Waar... Cheaters met Halo Online

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TO3T3R, 10 jun 2002.

1. TO3T3R

TO3T3R Guest

Ey Guys,

Ik speelde net Halo online. En tot mijn stomme verbazing zijn daar ook cheaters. Ik geloofde het niet maar hij liet het me zien en inderdaad ook daar zijn cheaters. Niet zeer ernstigge cheats maar ze zijn er wel mee bezig. Deze jongen aka "Molkivich_jr" met ip 80.4.63.21 heeft dus een cheat waarmee de tegenstander als ware gloeit. Ik moest in een hoek gaan zitten en zonder dan hij maar iets wist zag hij me al. Ik liep voorzichtig de andere kant uit en hij zei dus dat ik liep. Dit is een serieuse tegenvaller en een gevaar voor de toekomstigge online games. What's next ? Aimbots ? ik hoop van niet want dit is niet leuk spelen. ]:-

Grt TO3T3R 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2002
  2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zat je toevallig in zijn team? Dan heb je namelijk zo'n driehoekje boven je hoofd wat je overal doorheen kunt zien.

3. TO3T3R

TO3T3R Guest

Nee het was een 1vs1

Nope, het was een 1vs1 en ik heb het zelf niet gezien alleen dat hij echt wist waar ik was. Ik liep achter een grote muur en liep iets naar links. Hij zei gelijk dat ik liep. Dat had hij nooit kunnen weten en hij wou ook niet vertellen hoe het werkte of waar die het vandaan had. Wel weet ik dat het alleen kan als je een server bent........

Grt TO3T3R 8)

4. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    met welk programma speelde je .....(gamespy) (xbconnect)..?

5. TO3T3R

TO3T3R Guest

Ik zelf speelde met tunnel + gamespy arcade

Ik speelde zelf met gamespy Arcade v1.1 en Gamespy Tunnel. Wat hij had weet ik dus niet want hij is gelijk weg gegaan.

Grt TO3T3R 8)

6. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GODVER DE GODVER!

Misschien dat het met XBOX live wat meer tegen gegaan kan worden, maar aangezien de XBOX hardeschijf al is gekraakt zodat je er dingen op kan zetten lijkt me dat ook niet

7. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zat je toch gewoon bij hem in het team, allebei blauw of allebei rood. Hij hoste zij je? Dan speelt hij het misschien liever op deze manier. Je kunt volgens mij no way Mp cheaten met Halo.

8. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    je had moeten vragenof ie een fototje of screenie kon maken of zo
    want cheaten lijkt me zeeeer onwaarschijnlijk
    voor Counter-Strike kan dat makkelijk
    omdat de source vrijgegeven is in het SDK paket om mods te maken
    en andere spellen lijkt me ook dan.
    Maar ten 1ste HALO is op DVD, 2e Geen source vrij. Dus die gast lult gewoon.

greetz

9. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ie met jou praten dan tegelijk je moet toch eerst naar je PC lopen en dan weer terug naar je xbox rennen (tenzij het naast je ligt) lijkt me logish terwijl jij zit te lopen naar je PC zit hij je te zoeken snel in die game]:-

10. TO3T3R

TO3T3R Guest

HaHa

Nee man, alles staat op me kamer. Kan zo kijken wat hij zegt omdat tunnel open staat dus ik kan alles lezen. Het is echt waar. Ik zweer op me dood dat hij me echt zag...

Grt TO3T3R 8)

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TO3T3R R.I.P
    10/06/02
    :'-(

Ik geloof er niks van.

12. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Zag hij je door een muur of gewoon in de duisternis? Anders kan het extreem fel zetten van je scherm ook al veel aan duisternis verhelpen.

13. daburnd88

daburnd88 penny for your beer!

Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

damn, niet dat diegene die 0ms ping heeft al wint. nee die mensen moeten ook nog eens gaan cheaten. dat is echt te triest voor woorden.

14. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm .. in halo heb je toch een motion detector als radar !

klaar :D

LOL

edit: die jongen zat je dus gewoon in de maling te nemen met dat verhaal dat je gloeid ,hij let gewoon op zijn motion detector en zegt dan dat je loopt op het moment dat jij op die detector verschijnt , simpel.

vraag de volgende keer maar of hij een heel stuk verderop wil gaan staan in blood gulch b.v . daar heb je een mooi groot open veld en heeft ie toch op een afstand line of sight . zelfs als jij dus achter je base staat (volgens hem dan;) )

edit2: motion detector werkt niet op lange afstanden.

Laatst bewerkt: 11 jun 2002

Deel Deze Pagina