onimusha 3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tecmo, 8 jun 2004.

1. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    onimusha3:demon siege komt binnenkort uit(9 juli)en ik vraag me af wie dit spel ook gaat kopen....ik heb zelf deel 1 op de xbox gespeeld en het spel was vet gaaf...jammer dat ze deel3 niet op xbox uitbrengen...ik heb gezien dat je nu weer samanosuke kunt spelen en die acteur jean reno uit de film"leon.
    en je hebt nu 2 werelden..het oude japan en de moderne stad parijs
    dit spel gaat zeer vet worden..wat is jullie mening???...en gaan jullie deze ook kopen.

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ooow de film leon is erg goed. Ook met natalie portman.

3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ja komt donderdag op tv...maar effe on-topic...heeft niemand een reactie of gaat het spel kopen??

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond de Onimusha-serie altijd zeer veel fun! 'T lijkt me zeker weer gaaf om 'm weer te spelen. Alleen spreekt het "Reno" gameplaygedeelte me niet zo aan. Vecht liever met Samanosuke..8)

(P.S. Ga niet zeggen dat het een kutspel is en dat Ninja Gaiden roeleert want daar gaat deze topic niet over.. Kdenk ik zeg t maar ff..:+)

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het juist wel leuk om reno te spelen en dan in het oude japan met hem te knokken....maar je hebt wel gelijk,ik vecht ook liever met samanosuke:9

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me idd op het eerste gezicht wel een leuk spel. Ik heb pas geleden ook Genma Onimusha weer is uit het stof getrokken en ben er een beetje verslaafd aan geworden [of is dit nou weer heel iets anders]....

7. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nou ook:9

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ga ik de controller-zwaard van onimusha 3 ook kopen:9

Deel Deze Pagina