[PC] Onimusha: Dawn of Dreams

Discussie in 'Games' gestart door Sanderlagrande, 24 mrt 2006.

1. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort speel ik het spel onimusha 4 op mijn ps2. En ik moet zeggen, dit is 1 van de vetste games die ik ooit gespeeld heb. Wie heeft dit spel nog meer? Ik kan het iedereen aanraden het te kopen die fan van de serie is. In het begin dacht ik echt van: wat is dit nu weer ( het spel is toch wel anders van opzet) Maar naar 24 uur spelen ( ben nu bij de final battle (denk ik)) heb ik toch hele mooie momenten beleefd. De verhaallijn is super, karakters worden goed uitgewerkt, zowel de heroes als de bad guys en super vette boss gevechten. Je kan zeer veel dingen upgraden en de verschillende karakters is ook leuk uitgewerkt. Dit is de langste onimusha tot nu toe en ik ben er zeer lovend over. Misschien is het alleen allemaal net iets te makkelijk, maar ja dan speel ik het nog een keer alleen dan op hard mode. Wat vinden jullie van dit spel?_O_ _O_ _O_

2. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Moet het spel nog halen. Ik vind Onimusha vet, dit wordt ook weer gaaf. Ik hoop ook op een next-gen Onimusha.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga deze niet meer kopen, ik heb alleen onimusha 1 uitgespeeld, maar ik vond het niet zoo super toen(wel goed hoor,maar niets als ninja gaiden bijvoorbeeld). Onimusha 3 zag er wel vet uit,maarja, kan niet alle games kopen. En deze onimusha heb ik gezien op tv(3 verschillende gameprogramma's) en ik moet zeggen, dat het er supervet uitzag, echt niet normaal. Graphics die naast god of war mogen gaan staan, snelle actie,... echt heel mooi,maarja, ik ga hem voorbij laten gaan...

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Onimusha is nog beter geworden sinds deel 1 hoor.

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja vooral deel 3 was meesterlijk en volledig 3D :)

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    De puzzels bleven leuk.

7. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 was mijn eerste deel en die vond ik echt heel tof en ik heb ik veel plezier aan beleefd (cut scenes!! :|) dus deze koop ik zeker als ie wat goedkoper word! ^^

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het, deel 2 had ik bijna uitgespeeld(geleend),maar de aantrekkingskracht zat er op het laatste niet meer in. En deel 3 heb ik even gespeeld gehad. En dat was idd geweldig,maarja, ik heb hem nooit grondig gespeeld, en deze onimusha ziet er idd super uit. Maarja, ik heb de reeks niet goed gespeeld, dus tja laat ik hem liggen. Ik bedoel, ik kan niet alle games uitspelen he...

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar Onimusha is de moeite waard.

10. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben echt meer dan blij wezen dat Capcom niet plannen had doorgezet om na deel 3 te stoppen. Ik heb alle 3 de voorgaande delen, maar het vierde deel is in mijn opzichte gewoon echt het beste deel. De meeste zullen in het begin wel jammer vinden dat we Samanosuke niet meer als hoofdpersoon van het spel hebben. Maar na de intro vergeet je dit allang. Het nieuwe verhaal en de nieuwe personen zijn echt top. Deel 4 verbeterd dan ook alles wat er nog te missen viel in de voorgaande delen van het spel.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind het jammer dat de opzet helemaal is veranderd, het zijn nu net als "devil may cry 3" hoofdstukken. Daardoor word de aktie telkens onderbroken als je een hoofdstuk heb gehaald. Ik had liever gezien dat ze net als de vorige Onimusha's de opzet hetzelfde hadden gelaten. De bossbattles zijn wel vet maar sommige zijn ook echt waardeloos imho, het is wel een leuke game maar imo niet beter dan de voorgaande delen.

12. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die hoofdstukken heeft ook wel weer zijn voordeel. Het is een mooie kans om het verhaal wat beter te vertellen. Ik vind het namelijk erg interessant om met alle personages te praten tussen de hoofdstukken door. Maar je hebt wel gelijk dat het de vaart er een beetje uithaald. Toch blijf ik het een zeer vette actie game vinden. Ga als het goed is vanavond het einde halen. Ben nu bij al die persoonlijke eindbazen van alle personages in tokyo. Wordt nog een behoorlijk battle volgens mij.

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Samanosuke er niet meer bij? Hhhmmm, misschien wordt het dan niet zo goed helaas.

14. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten meer bekende personages in dan je zal denken. Samanosuke speelt ook zeker nog een grote rol in dit spel!! Koop het spel, speel het uit en je komt er wel achter wat ik bedoel!! Heb gister het spel uit gespeeld en het was zeker een vet einde!!!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga deze binnenkort maar eens proberen, ik zat nog te twijfelen tussen deel 3 en 4, maar ik denk toch dat de laatste me iets meer aanspreekt.

Deel Deze Pagina