Hallo, Ik ben net een maand online met de xbox en ben nu bezig met het zoeken van gamers die vooral leuk vinden om online te racen. Zelf heb ik zowat elk racespel wat live enabled is: - Colin McRae 04 (niet echt online racer, maar wel scoreboards) - Midtown madness 3 - Midnight club 2 - MotoGP 2 - Online demo van MotoGP 1 Nu is het natuurlijk moeilijk om een soort clan te maken met racegames, maar mijn doel is om een groep gamers te zoeken die onderling op een gezellige manier competatief met elkaar willen racen. Ook is het moeilijk om bij sommige spellen een leuke groep te vinden om mee te racen, dus dat moet met deze groep die ik op wil zetten wat makkelijker worden... Als er genoeg animo is wil ik zelfs een kleine competitie opzetten tussen de "clan" leden. Lijkt dit je wat, zoek me dan op via xbox live: Gametag: eightball666 Een mailtje met je gamertag is ook goed naar r.laenen@chello.nl Tot live!!
wij hebben dit al een x geprobeerd. in de praktijd kwam er echter weinig van terecht en rij je toch gewoon met de mensen in je friends lijst. Bij MS zouden ze eigenlijk die friends lijst nog in groepen moeten verdelen ( zoals bij MSN ) . dan kun je de "clan"leden in een groep zetten, dan zou dat al makkelijker gaan.
Ooit de MotoGP2 competitie gezien? Het vormen van een team hoort meer in een competitie denk ik. De huidige MGP2 competitie is gewoon individueel, maar bv MM3 en aankomende titels als PGR2 zijn goed in teamverband te spelen - Alleen moet daar wel een passend geheel voor gemaakt worden. Dus dat er een bekend aantal teams is die strijden om één kampioenschap.