Als ik op internet een filmpje wil streamen (met Windows Media Player) is het scherm de hele tijd groen tijdens het filmpje. Een heel enkele keer doet ie het wel. Het is volgens mij pas een probleem nadat ik de nieuwste internet explorer heb geïnstalleerd. Wat moet ik hier aan doen? \o/
Die staat er ook op ja, ongeveer tegelijk gedownload met internet explorer. Zal het daar dan aan liggen?
ik zou ook de nieuwste marcomedia erop zetten, dat kan namelijk soms ook het geval zijn, anders licht het denk ik of aan het filmpje of aan de site? noem eens een link van een filmpje die niet werkt dan is te zien of het aan jouw computer ligt of aan de site...:{
Filmpjes van bijvoorbeeld gametrailers.com doen het niet. Ook niet nadat ik de nieuwste macromedia erop heb gezet. En ik houd het liever bij WMP
heb hier precies hetzelfde, maar dan niet alleen groen maar ook fel roze... heel gaar dus suggesties, ook hiet welkom
Codecs ftw.. \o/ Weet alleen niet zo snel waar je die vandaan zou kunnen halen.. want ik heb nooit de goede.. ben allang blij dat ik ze nu eindelijk heb, en alles kan afspelen.. En quicktime werkt voor filmpjes ook erg goed!
Hoe kan ik quicktime dan als 'hoofdspeler' selecteren. Want als ik nu op een link klik wordt het altijd afgespeeld in WMP
rechtermuisknop, openen met, programma kiezen, vinkje zetten bij 'dit type bestand altijd openen met geselecteerde programma'
Heey, ik heb nu een soortgelijk probleem de laatste week... Waarschijnlijk ligt het aan een instelling in mijn IE of Firewall (denk eerste). Elke keer als ik nu ergens een filmpje/xml (?)/file wil streamen via internet Doet hij het niet en geeft hij al snel een Rood Kruisje terwijl het het wel altijd heeft gedaan. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? p.s. Youtube en Googlevideo doet hij wel, maar niet de streams die een plugin/WMP nodig hebben (ga ik vanuit)... HELP DF /edit, ik heb WMP 11 gedownload, en nu doet alles het weer... tot nu toe