ik heb alle soft- en hardware maar geeneen programma kan m`n xbox vinden. Zo heb ik het aangesloten: (internet) | | |_____(verdeler)_(xbox) | | | | (Kabelmodem) |___(PC) We hebben dus kabel internet van chello. De utp kabel loopt eerst naar de xbox. In de xbox heb ik een 2 poorts verdeler zitten, de verdeler zit in de xbox, daaruit lopen 2 andere utp kabels. Eentje naar mijn pc en de andere naar mijn kabelmodem. Ik kan wel gewoon online op mijn pc zijn.
en dan moet hij natuurlijk wel op het connect scherm staan(de xbox) bv bij halo het scherm system link games
k ben wel goed mar k ben nie gek he ik heb halo en towny hawks pro skater 3 voor online te gamen. Hij weergeeft system link play ook gewoon maar de pc kan de xbox niet vinden.
die van gamespy en ik heb er een van XBConnect maar er zei vanmorgen weer een gast dat als je in europa zat dat je dan alleen met andren in euopa kon gamen behalve met duitsland en italie ofzoiets
met halo kan je alleen tegen mensen gamen die UK PAL hebben... Fransen, duitsers, italianen, zwitsers, etc hebben een andere PAL... ik weet niet hoe dat zit met THP3
maar... waarom kan mijn pc mijn xbox dan niet vinden? als ik gamespy tunnel opstart of XBConnect wanneer moet ik mijn xbox aanzetten? waar moet ik wachten?