Dit is echt super bruut check het volgende filmpje: http://www.xboxmaniak.com/?page=video2&nbr=7 Enjoy!
wat is dat apparaatje wat je ziet dat iemand steeds online is dan kleine computertje echt vet wil ik HEBBEN!!! MIJN LEVEN IS VERANDERD NA DE XBOX ZEKER NA HET ONLINE VERHAAL WE GAAN EEN ANDER TOEKOMST IN!!!!
lolz, maarja sorry mensen shame on me! Iemand attendeerde me net op dit filmpje en ik vond hem nogal strak wist niet dat het echt al zo lang bestond duizend maal excuus! Ben ik niet ontslagen?
Wow man das echt een bruut filmpje!! Beter dat je hem hier hebt neergezet DesVixel ik had hem nog niet gezien!! Jongens dit filmpje moet je zien!!
Hoe kun je dees nou nog niet gesjien hebben.... Het bruutste filmpje van de Xdoos tot nu toe!!! Maar voor iedereen die het nog niet bekeken had....kom onder steen vandaan en tjek!
Sinds kerst was ie er al hé! Toen kende ik Xboxworld nog niet(vergeef me).. Maar sinds ik het groene licht heb gezien, ben ik hier niet weg te krijgen, tenzij ik op mijn Xbox ga spelen!!! Ik ga filmpje nog een keer kijken, is echt humor man!!
Inderdaad ECHT wel cool met dat Xbox Live. Dit is echt een Dikke vette plus voor ons geliefde xdoosje. Communicator is ook wel makkelijk. Valt me nu al met Halo Online op, dat het irritant is om te weten wat de ander wil met CTF ofzo.