1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gaming

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Meks2, 18 okt 2003.

  1. Meks2

    Meks2 check the mek

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de hoofdpagina staat links onder 'Navigation' het onderwerp. 'Online Gaming' Sinds mijn allereerste bezoek (december 2002) op Xboxworld.nl klik ik dit aan. Maar elke keer weer word ik teleurgesteld. ER STAAT NIETS!!

    Blijkbaar weten de hosts nog niet wat ze met dit onderwerp aanmoeten. Of zijn ze wellicht volop aan het brainstormen!

    Laten we daar dan maar aan mee gaan doen, dacht ik zo!

    Lijkt mij een goed idee om bij online gaming alle spellen te vermelden die live te spelen zijn met daarbij hun reviews!

    ben benieuwd naar jullie ideeen en waarschijnlijk dat onze webmasters waardevolle ideeen op kunnen doen om dit onderwerp te vervolmaken!

    MAY THE CREATIVITY BE WITH YOU!
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle info over online gaming kun je hier al vinden...:)
     
  3. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft eerder iets te maken met suggesties, problemen, opmerkingen over de site, dus
    ==>Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    We weten het :+
     
  5. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Waarom bestaat er dan een onbgebruikte online gaming tab?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2003
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    omdat ze bezig zijn met v3 en met dit onderdeel nog nauwelijks iets doen
     
  7. Meks2

    Meks2 check the mek

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Xbox Live Gaming Forum ben je er nog niet!

    Een gestructureerde site staat mij meer tot de verbeelding. I.p.v. dat ik onderwerpen zie als 'games warin je goed kunt praten!'. Meer de opties per spel. En een een overzicht van alle spellen die live ondersteunen vidn ik ook niet..

    of het moet aan mij liggen dat ik te weinig moeite doe om deze te vinden..
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het ook wel een goede idee vinden om daar een lijst te maken met alle online games en daar dan ook info over neer zetten net als de home page alleen dan iets speciaals met online gamins dus echt alleen voor xbox live zeg maar met nieuwe donwload dingen enzo...en dus ook links naar previews/reviews..en er ook polls alleen over xbox live ofzo..iets allemaaal in die richting want ik vind het namelijk wel vreemd heb je zo iets moois waar je van alles mee kan doen en gebruik je het niet wel een beetje jammer maar misschien is daar wel een goede reden over..maar ik zie dus dat ze bezig zijn met v3 maar wat moet ik daar onder verstaan?
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Versie 3 ;)
    en ik hoop dat het snel komt, want ik kan er echt nie meer tegen...
    zeg je hebt in dat hele stuk maar 2 keer een zin onderscheid d.m.v. een punt ofsow, 8) lastig lezen!
     

Deel Deze Pagina