[XOne] Online met games voor XBOX....

Discussie in 'Games' gestart door TaylorBaby, 6 sep 2002.

1. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is GEWELDIG (althans vind ik) dat je gewoon via je internet connectie je netwerk stekkertje in je X-er pleurt en gewoon FREE online bent! Dit werkt met HALO, en ongetwijfeld meer titels. Mijn vraag is echter, of dit ook zal gebeuren met nog uit te komen titels als Unreal Championship etc etc. Ik denk dat het hele Live gebeuren van XBOX niets wordt in Nederland.

Maar om een lang verhaal kort te maken...

welke toekomstige spellen zal deze vorm van online gaming houden?!
    (netwerk stekker in je X en gamen!)

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zoek het op.

deze zijn iig al bevestigd: Need For Speed: Hot Pursuit 2, Sega GT 2002, Quantum Redshift, Panzer Dragoon Orta, Tom Clancy's Ghost Recon, Tom Clancy's Splinter Cell, MechAssault, Blinx: The Time Sweeper, Shenmue II, Brute Force, Steel Battalion, Whacked!, Sega Sports NFL2K3, NBA Inside Drive 2003, and NFL Fever 2003.

Laatst bewerkt: 6 sep 2002
  3. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit spel wordt dus echt NIET online volgens mij, ik ken het spel al (uitgespeeld op de Dreamcast) maar deze komt niet online.. en ik heb zeer grote twijfels of dat je uit jouw lijst die games gewoon online kunt spelen ZONDER xbox-live :confused:

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh wacht ik heb je vraag verkeerd begrepen, wat betreft je echte vraag ik denk dat dat aan gamespy is maar ik denk niet dat ms daar toestemming voor gaat geven aangezien ze wel veel geld zo zouden mislopen.

5. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach er is altijd xboxconnect nog ... en het gaat alleen om de systemlink optie .. is die er .. dan kan het .. is ie er niet dan kan het ook niet

Deel Deze Pagina