[XOne] Online met kabel...

Discussie in 'Games' gestart door yony_the_gamer, 25 jun 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in nederland, ik heb kabel van @home van essent (woon in Haren, Groningen). Ik wil graag online halo kunnen spelen. Ik heb dus geen iedee hoe dat moet, voral omdat ik kabel heb. Ik heb al op search gesearched maar ik kom niets tegen dat mijn vraag beantwoord. Wil iemand mij alstublieft helpen, ik kan niet wachten op xbox live, om 100000000000€ te betalen voor een jaartje online (overdreven, weet ik) ik moet nu online, want... dat wil ik graag... ok...help?:p

*update*

(noobmode)
    ik snap het een beetje, maar een hub? waar krijg ik die? (/noobmode)

Laatst bewerkt: 25 jun 2002
  2. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het gemakkelijker om een extra netwerkkaart te kopen. Deze stop je in je computer, koopt een crossover-kabel, verbindt deze met aan de ene kant aan je extra netwerkkaart, en aan de andere kant aan de xbox.

de crossover en de netwerkkaart kan je gewoon kopen in alle computer winkels.

je kan natuurlijk ook de hub gebruiken. ik persoonlijk vin de 'crossover' manier makkelijker maar veel mensen geven de voorkeur aan de 'hub' manier. hierover moet je bij andere mensen aankomen, want hier weet ik gen zak van af.
    ik kan je hoogstens een link geven waarin ze alles nog een keer uitleggen:

http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml#supported_games

succes ermee!

3. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is onwijs simpel. koop een hub, 2 GEWONE netwerkkabels sluit ze aan, installer xbconnect (xbconenect.com) en gamen

4. BenjiWL

BenjiWL B00b

Leuk Bevonden:
    0
    Kabel zonder usb

Mijn modem zit via de gewone com-poort, kan ik gewoon een usb-kabel ertussen zetten??

5. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via een compoort? wat voor een internet heb je dan? ik wist niet dat een compoort snel genoeg was voor breedband internet...

Als je je internet niet binnenkrijgt via een UTP kabel (netwerkkaart) dan moet je ff een netwerkkaartje aanschaffen (20 euro of minder)

6. RedFox

RedFox Fokkiefok!

Leuk Bevonden:
    0
    uhm...netwerkkaart moet je sowieso hebben om vanaf de server het internet verder te sharen (of je moet direct je connectie in de xbox pleuren, maar ik weet niet of dat werkt). Als je een hub gebruikt trek je gewoon (als je de pc gewoon als server gebruikt en niet de hub) vanaf de server een utp kabel naar de hub en dan weer een utp kabel vanaf de hub naar je Xbox.

7. ReorX

ReorX ChirreD's Manager

Leuk Bevonden:
    0
  8. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    How the fuck kom je aan dat abonement dan ? Kan dat nu dan ook al in NL zo ja wat th fuck moet ik kopen en doen ik heb kabel van essent en woon in Sappemeer (dichtbij Haren) maar wie kan me ff alles uitleggen

9. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment is er ngo geen xbox live dat komt pas in de herst, wat er nu wel is is spelen over internet via je computer, hiervoor moet je je computer aan het internet linken (zoals het nu is) en je xbox aan je pc linken (via een 2e netwerkkaart of een hub, dan installeer je het program xbconnect www.xbconnect.com

10. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx man!
    Eerst nog even werken en daarna beginnen

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoeveel je betaalt voor 9 a 10 meter netwerkkabel?

12. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    aan 15 euro hebbie wel genoeg

edit:volgens mij aan 10 ook al

13. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vragen zijn: Kan ik zowiezo eigenlijk wel online met mijn XboX met de goedkope zooi die ik hier thuis heb staan?

Eerst zal ik even zeggen wat ik wel heb behalve geen verstand van Hub's of Routers (weet niet eens wat dat zijn, om je gek te lachen he?)

Nou ja ik heb dus nog staan:

Een fossiele pentium 1 Windows 98 en 32 mb geheugen, een wanadooabonnement op kabel een ingebouwde ethernetkaart (die hoorde bij het wanadoo pakket, anders kon ik niet eens op de kabel) Er zit zo'n mooi zwart kastje (Wanadoo Cable Broadband basic) aan m'n muur met de specificaties;

(Let op want ik was zo technisch om het over te schrijven! Niet dat ik er een zak van begrijp hoor!)

80 kbits/s max snelheid downstream
    32 kbits/s max snelheid upstream

1000 MByte datalimiet downstream p.m.
    333 MByte datalimiet upstream p.m.

Ik heb alvast Gamespy en XboX connect geinstaleerd en heb een XboX maar weet voor de rest geen moer waar en wat ik verder moet of nog moet kopen om online te gaan met m'n XboX

Enne deze is vast leuk voor jullie die-hard gamers denk ik! (Hou je buik vast! Daar komt ie:

Moet ik m'n tv naast mijn p.c. zetten of moet ik het verwachten van mijn monitor als het aangesloten zit? Ik HaHaHa.........heb geen ideeee.................namelijk!

Ja lach maar! Kijken of je nog zo'n grote mond heb als ik eindelijk Ass kick met HALO als ik toch eens on-line kom eindelijk!!!!

Tja Ik ken gewoon niemand met een XboX en zeker niet iemand die daarmee op internet is gegaan.

WAT HEB IK DUS NOG NODIG oftewel WAT MIS IK NOG aan draadjes en routers of toeters, en weet ik veel wat het allemaal is.
    :+
    Leg het me uit a.u.b. zoals je het je seniele buurvrouw uit zou leggen (Dus vooral niet te technisch gaan doen hoor) Doe maar in de trend van: Je hebt nog een draadje nodig en een kastje en dat heet dan.....................zoiets!

Bij voorbaat dank!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 15 jul 2002
  14. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (Verplaatst)

Laatst bewerkt: 15 jul 2002
  15. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus ook op kabel (Wanadoo BASIC paket)

Ik heb al het een en ander gelezen in de topics en ik ben er denk ik wel over uit dat ik in ieder geval een HUB moet gaan aanschaffen en een UTP netwerkkabel om verder te komen.
    Alleen snap ik nog niet hoe ik het volgende moet oplossen:

TV en zwarte modem(Inderdaad het BASIC broadband kastje) en XboX staan beneden in mijn huis en de pc staat dus boven in huis.

Is het dus zo dat ik dan steeds van boven naar beneden moet gaan rennen om een spel te starten?

Of zal ik boven een andere TV moeten gaan neerzetten naast mijn fossiele p.c.?

Of kan het ook via de monitor van de p.c.?

Of is dat zelfs beter?

Moet je een "TV OUT" hebben? (Want die heb ik dus niet)

Of kun je gewoon op de normale wijze met je "scartcable" op je tv zoals je normaal aan het gamen bent?

Ja mensen ik heb echt nog geen kaas gegeten van deze dingen Sorry!

Deel Deze Pagina