Mijn vragen zijn: Kan ik zowiezo eigenlijk wel online met mijn XboX met de goedkope zooi die ik hier thuis heb staan?
Eerst zal ik even zeggen wat ik wel heb behalve geen verstand van Hub's of Routers (weet niet eens wat dat zijn, om je gek te lachen he?)
Nou ja ik heb dus nog staan:
Een fossiele pentium 1 Windows 98 en 32 mb geheugen, een wanadooabonnement op kabel een ingebouwde ethernetkaart (die hoorde bij het wanadoo pakket, anders kon ik niet eens op de kabel) Er zit zo'n mooi zwart kastje (Wanadoo Cable Broadband basic) aan m'n muur met de specificaties;
(Let op want ik was zo technisch om het over te schrijven! Niet dat ik er een zak van begrijp hoor!)
80 kbits/s max snelheid downstream
32 kbits/s max snelheid upstream
1000 MByte datalimiet downstream p.m.
333 MByte datalimiet upstream p.m.
Ik heb alvast Gamespy en XboX connect geinstaleerd en heb een XboX maar weet voor de rest geen moer waar en wat ik verder moet of nog moet kopen om online te gaan met m'n XboX
Enne deze is vast leuk voor jullie die-hard gamers denk ik! (Hou je buik vast! Daar komt ie:
Moet ik m'n tv naast mijn p.c. zetten of moet ik het verwachten van mijn monitor als het aangesloten zit? Ik HaHaHa.........heb geen ideeee.................namelijk!
Ja lach maar! Kijken of je nog zo'n grote mond heb als ik eindelijk Ass kick met HALO als ik toch eens on-line kom eindelijk!!!!
Tja Ik ken gewoon niemand met een XboX en zeker niet iemand die daarmee op internet is gegaan.
WAT HEB IK DUS NOG NODIG oftewel WAT MIS IK NOG aan draadjes en routers of toeters, en weet ik veel wat het allemaal is.
Leg het me uit a.u.b. zoals je het je seniele buurvrouw uit zou leggen (Dus vooral niet te technisch gaan doen hoor) Doe maar in de trend van: Je hebt nog een draadje nodig en een kastje en dat heet dan.....................zoiets!
Bij voorbaat dank!!!!!!!!!!!
Laatst bewerkt: 15 jul 2002