Ken je al online met je xobx? ik hoor er soms wat van op school maar dat kan toch pas op 14 maart of heb ik dat nou verkeerd begrepen?post ff info please want ik snap het niet meer
Officieel : 14 maart 2003 : Xbox Live. Je kan nu al een Local Area Network (LAN) simuleren via internet bij games die LAN-support hebben. Dit gaat via tunneling software als XBConnect of Gamespy. Hier heb je een zeer stevige verbinding voor nodig aangezien er gewoon ruwe data wordt overgegooid ipv een game met strakke net-code.
voor meeste games is een chello verbinding wel voldoende (en die is niet echt stevig) Halo vergt wel wat meer
Ik heb adsl met 512k, dus dat moet kunnen dan toch? maarre hoe plug ik mon xbox dan in men pc? moet je daar een hele netwerk zooi bij halen of gewoon een kabeltje inde winkel halen?
Er staan verschillende 'handleidingen' om dit uit te voeren ergens in dit forum. Even de zoekfunctie gebruiken.
dat filmpje over xbox live op zo'n dvdtje bij de pu die is lachu. gewoon basis van adsl is dat ook voldoende?
Mjah, ik heb zelf Wanadoo ADSL Basic en speel vrijwel "lag-loos" via XboxConnect Halo. Over hoe je je Xbox aansluit moet je naar http://www.xbconnect.com , daar vind je een aantal mogelijkheden.