[PC] online mobiele abonnementen.

Discussie in 'Games' gestart door SoulFighter, 3 dec 2004.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een algemene vraag, algemeen genoeg denk ik om er een apart topic voor te maken.

ik zou graag weten hoe veilig het is om online een mobiel abbonnement te bestellen en hoe dat in zijn werk gaat met ondertekenen van contracten etc.
    en met het betalen van het abbonement en de garantie e.d

mvg,
    SoulFighter

Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook meteen doorlinken naar een GOEDE thread, ipv een gesloten

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dit hoort toch niet thuis in zon grote thread, dit gaat over abonnementen, bovendien krijg i k daar geen antwoordt op mn vraag

je kunt niet alle probs over mobiele telefoons in 1 thread gooie of wel? lijkt mij nogal onoverzichtelijk

5. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Idd.... het andere betreft (slechts) telefoons... Hier wordt (tenminste, da's de bedoeling :cool:) ingegaan op abo's

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het gewoon via de provider zelf doet moet het toch geen probleem zijn?

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    nou je kunt op zon website een mobiel bestellen voor 0 euro in combinatie met een 2 jarig of 1 jarig provider abbonement, ik wil weten hoe dat werkt, want je moet een contract tekenen enzo, en hoe doe je dat aqls je online bestelt, en is het betrouwbaar...

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn huidige GSM abonnement online afgesloten via Orange.nl
    Je vult al je gegevens in op de site van Orange en binnen werkdagen brengt een koerier alles netjes bij je thuis.
    De koerier moet wel even je ID-kaart en bankpas zien om te zien als de gegevens wel kloppen.

Alleen een tijdje later begon mijn Orange SPV gek te doen en ben toen eventjes naar de OrangeShop geweest.
    Ik moet een paar dagen later terug komen en toen werd de SPV zonder problemen omgeruild.

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn huidige GSM abonnement afgesloten via hi.nl
    Ook daar vul je al je gegevens in, en daarna komt een bezorger het brengen. Later kreeg ik nog een grote envelop van KPN thuis met mijn contract. 2 exemplaren, eentje om ondertekend terug te sturen en één voor jezelf. Dat is wel goed geregeld. Wel vond ik dat de bezorging een beetje lang duurde (ruim anderhalve week ofzo). Verder heb ik er een goede ervaring aan overgehouden en nog geen problemen gevonden.

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Same here..................alleen duurde bij mij de bezorging, precies 5 werkdagen (wat naar mijn gevoel, best snel is).

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    oke :) , bedankt voor de informatie, ik heb een bestelling geplaatst :cool:

Deel Deze Pagina