Online Poker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WillemWalrus, 1 feb 2005.

1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik heb laatst poker geleerd en vindt het erg leuk. Maar als je het online wil doen is het doorgaans alleen betaald of je moet allerlei dingen downen... Weten jullie misschien een goede (gratis) site waar je gewoon online poker kan spelen, tegen ander mensen of computer??

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    microsofts zone of yahoo games. Moet lukken :).

3. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Zal is ff kijken.

4. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    ga naar googele en zoek het op

5. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Yahoo games, dank Cole Trickle. spelen julie ook poker?

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel voornamelijk via Paradise Poker. Gratis (kan ook voor echt geld spelen if you wish); werkt perfect; overzichtelijk; gezellig en erg sfeervol. :)
    www.paradisepoker.com --> even downloaden accountje aanmaken en je kan gaan spelen. :)

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees tenminste wat in de openingspost staat: Maar als je het online wil doen is het doorgaans alleen betaald of je moet allerlei dingen downen... Weten jullie misschien een goede (gratis) site waar je gewoon online poker kan spelen, tegen ander mensen of computer??

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer het bij everest. Even bij google zoeken naar Everest Poker. Daar kan je namelijk op tafels met limiet 5 cent winnen, terwijl je niks inlegt. Als je dat 2/3 keer doet kan je op tafels van 10, kan je 40 cent winnen etc.

9. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Na de overwinning van Rob Hollink in de EPT had ik ook wel es zin in paar potjes poker, cker omdat mn vrienden et allemaal niet kunnen. Dat paradise poker is wel lol, moet er alleen nog wat beter in worden ;)

10. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel af en toe ook wel een poker
    Texas Hold `m

Gewoon voor de lol met paar vrienden ofzo
    alleen ik vergeet altijd alle spelregels bijna weer als ik het een tijd niet gedaan heb :+

11. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.pokerstars.com

Dit is de hoofdsponsor van de pokertour. Als je eurosport hebt moet je maar is in de gaten houden wanneer ze weer wat uitzenden :+ ...gisteren was de European poker tour in Monte Carlo dr...
    Je kunt hier zelf kiezen of je met play-money of real-money speelt.

12. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel nu op paradise poker

leuk programma

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dit downloeden is echt de best: www.pacificpoker.com daar kan je het downloaden ik speel daar ook altijd.

14. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn naam bij pacific poker is Spazzi
    Ik had al een paar showdowns achter elkaar gewonnen en aardige potten binnengehaald
    Hier waren ze allemaal behoorlijk opgelucht toen ik in een showdown verslagen werd :+

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ben vandaag ook overgestapt van Paradise Poker naar Poker Stars. Jammer alleen dat het sfeertje van Paradise Poker er niet in zit; maar voor de rest is poker stars wel beter.
    Net een pot gewonnen van 9400 fiches (mijn inleg was 2200 fiches all-in), vervolgens meteen naar de "grote mannen tafels" gegaan en nog even een potje gescoort van 5000 fiches. Zit nu op 11.000 fiches, is me van z'n leven nog niet gelukt bij paradise poker. :+

Kwam trouwens gister een kennis tegen die bij Poker Stars pokert, en die had bijna mee kunnen doen met de EPT in Monte Carlo. Om te kwalificeren moest je echter 2e worden, en hij werd 4e. Vervolgens werd hij wel gevraagt om commentaar te geven voor Discovery, maar dat schoot er helaas bij in.
    Maar denk dat ik ook maar is voor echt geld ga spelen. :cool:

Deel Deze Pagina