Moggel, Ik heb 2 probleempjes. 1. Wat moet ik doen om online te kunnen met GTA4. Als ik multiplayer doe in mijn phone, kom ik in een land zonder andere spelers terrecht. Wat doe ik verkeerd? 2. Bij Test Drive, weet ik helemaal niet hoe ik online moet gaan. Weet iemand hoe het moet, heb het boekje er al bijgepakt maar word er niet wijzer van THNX
Voor GTA4 weet ik het niet uit mijn hoofd. Als je op xboxlive ingelogt bent, ben je in TDU volgens mij automatische online. Bij Test Drive Unlimited kan je zien wie er online zijn. Ga naar de map en dan drie keer RB indrukken en je ziet wie er online zijn. hoop dat het nu lukt.
Bij GTA 4 is het heel simpel: Je pakt je mobiel >> multiplayer>> ranked match of player match>> en dan zoek je een gamemode uit. Dit laatste is het zelfde als bij CoD4 team deathmatch etc Succes!
yup zover was ik ook, maar dan kom ik eerst / meteen in een leeg land zonder andere spelers terrecht, vervolgens wil ik dan iets uitzoeken op mijn mobiel en krijg ik de melding dat er tenminste 2 spelers moeten zijn ofzo
Je pakt je mobiel > multiplayer > Player match > Quick play ofzo.. > Free mode > Search GEEN >>PARTY<< mode...
Het kan zijn dat je NAT niet goed ingesteld staat! check ff bij system naar je netwerk settings, deze moet op OPEN staan. Moderate of strict dan connect hij vaak niet met anderen. Ik kon bij GTA 4 in het begin niet connecten vanwege verkeerde NAT instelling. Je wordt dan vaak in een kamer zonder anderen gedropt. Het kan overigens ook zijn dat het spel jou kiest als host en daarom een nieuwe kamer start. Je moet dan wachten op anderen die je joinen. Dus niet gelijk de game starten als je in een lege kamer zit. Als je na 5 minuten nog niemand in je kamer hebt gezien, kan je er denk ik vanuit gaan dat je NAT instelling fout staan. Check dus ff bij je netwerk settings! Als je setting inderdaad op strict of moderate staat, dan moet je in je router porten forwarden. In dat je geval wordt het ff googlen, het verschilt namelijk per router!