Iedereen die over Xbox Live en Halo 2 beschikt kan op www.Bungie.net zijn of haar statistics bekijken tot in de de kleinste details. Show hier de potjes die je gespeeld hebt en je beste potje in de vorm van een screenshot. Geef ook even aan wat je GamerTag is en of er iemand als gast met je mee speelde. Hier mijn potjes. (Mijn naam omhulzel is altijd rood, m'n broertje is blauw !) -Mijn Tag: Perfect Dark 0 -Mijn gast: Perfect Dark 0(Guest) -Map: Beaver Creek -Type: Swords Only Mijn recent gespeelde potjes: Mijn score: Mijn gewonnen Medals tijdens dat potje:
Wat ik ook erg mooi vind op de site van Bungie is dat er zelfs screenshots (bovenaanzicht) gemaakt worden. Hierop kan je zien waar je iemand gekilled hebt en met welk wapen (of gekilled bent) allemaal heel erg uitgebreid *thumps up for Bungie* _0/
Op bungie.net staat wel mijn ranking van team slayer. Maar als ik een potje speel staat mijn ranking er niet! Hoe kan dit?
Mack asks, Why is my rank not showing up for Team Slayer games? It's a bug, and we're aware of it. Your rank IS being tracked, so you will be matched appropriately, it just isn't being displayed in your info or on the website, so we're looking into it. One short term solution, more of a workaround really, is to join or create a Clan. Hey presto, your rank for Team Slayer games will appear online. antwoord van bungie
Hoe werkt dat nu met die scores? Hoe wordt de "score" kolom berekend in de "Post Game Carnage Report"? Bij Slayer is het makkelijk (denk ik) alleen de kills tellen, maar bij CTF heb ik vaak dat ik op alle punten slechter ben dan iemand (kills, deaths, assists) en dan sta ik toch hoger in de lijst. Is er geen formule of zo waarmee ik het zelf kan uitrekenen? (ik moet mn naam toch eer aan doen ' Theorem
hey mensen, weet iemand of er een manier is om die tijden bij de stats goed te zetten, want bij mij loopt hij 3 uur voor of achter.
waar kan ik mijn stats zien? leg ff uitgebreid uit aub dan laat ik de mijne zien (ookal zijn ze neit zo goed )
naar bungie.net en dan naar stats en dan nar find player en dan typ je je gamertag in en dan kan je het zien graag gedaan hoor