Ik denk dat de meeste wel betrouwbaar zijn. www.gcshop.nl www.dimensionplus.nl zijn wel twee betrouwbare. Over onbetrouwbare online gamestores heb ik dusver nog niks van gehoord! Suc6 verder*)
ehm...opsom topic??? Maar kijk ff rond in de verschillende draden en je zal snel vinden dat er zat betrouwbare gameshops zijn... Edit: mooi draadje voor je?
www.pcmedia.nl (belde me netjes op nadat een game was uitgesteld bij een pre order of ik hem nog wou)
Ik heb gisteren bij www.nedgame.nl een Xbox limited besteld en vandaag lag er een briefje dat hij er was. Hopen dat ie het doet als ik hem vrijdag ophaal Je kan er via internet bestellen, maar dit keer had ik gewoon even gebeld. Het was zo geregeld. Ze hebben 3 fillialen in Nederland dus ik denk niet dat ze hun goede naam willen verpesten door de boel te gaan flessen op internet.
www.gcshop.nl is echt een aanradertje. Duurde bij mij ook niet echt lang. Ze hebben soms ook leuke pre-order acties.
over pre-order gesproken (en ook meteen online shop,duhh) http://www.solmedia.nl ,midtown madness 3 nu leuk prijsje, net als brute force die gcshop ook in de aanbieding heeft! (misschien replay enz ook al,iedereen heeft brute force wel in de pre-order lijkt het)
www.play.com en www3.cd-wow.nl/xbox_cat.php/xbox_cat.php]? bottomlimit=0&toplimit=24 en www.dvdcrave.com zijn goedkope gameshops