Online spelen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 2 mei 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje. Ik ben morgen van plan om 2 netwerkkabels te halen en een hub, maar ik wil even vanavond nog als het kan weten of het het wel waard is. Ik wil 1 van mijn 2 gratis games THP3 maken, die kan je namelijk via gamespy ook online spelen. Lijkt me wel cool, maar heeft iemand er ervaring mee? Naja domme vraag eigenlijk, ik denk dat velen van jullie het al uitgeprobeerd hebben. Is het nou echt waard om ca. 50.00 eur. uit te geven aan wat spulletjes en dan online te gamen. Of zeggen jullie van "tja het valt best wel mee, het is geen reet aan" enz. enz. Gewoon even jullie mening.

Gaarne help verzocht.

Thnx.

2. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Online gamen is vet Echt vet ' ga het dus snel halen ;)

Je kan gewoon met ze 16e gamen man Echt Cool

Laters Q

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar is gamespy ook de betere software? Ik hoorde namelijk ook dat er andere proggies voor waren. Maar ja, boeit niet.

4. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    neey je kan het beste via gamespy en gewoon nog een andere netwerkkaart in je pc stoppen ;) en dan met een cross / straigt kabel naar je XboX gaan ;) is goedkoper dan een hub volgensmij.;...Laterz

5. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    uhhm opzich gaat mn zn zestienen tegelijk op internet halo-en echt niet hoor, ja op papier kan t wel, maar in de praktijk gaat ie dat niet trekken (met zn 4en is het hoogste wat ik heb gespeeld)...
    reden: halo is niet gemaakt om op internet te spelen, de xbox doet net alsof ie op een netwerk zit van xboxen daarom heb je ook zo'n snelle internetverbinding nodig, er is namelijk geen voor internet geoptimaliseerde netcode...

Laatst bewerkt: 2 mei 2002

Deel Deze Pagina