Hoi hoii ik had een vraagje over de xbox live ? Als je nou bijv. met Halo 2 nog niet bent begonnen bent met het Singleplayer he, kan je dan wel gewoon met alle levels en wapens enzo spelen op Xbox Live ? By the way:Ik had gezocht met de woordjes ''online'' en ''xbox live'' maar ik kon niks vinden sorry.
ja, je kan zeker met alle wapens spelen maar het zou kunnen dat je 1 of een aantal maps moet unlocken.
Ik haal halo 2 ten eerste voor de singleplayer, de multiplayer is een leuke bij optie...die uiteindelijk veel meer wordt gespeeld
jah ik hoop het ook dat je niks hoeft te unlocken.Niet dat ik niet de Singleplayer zou spelen hoor maar straks moet je heel die spel uitspelen alleen voor die mp levels, en dat is nep want ik wil die single player gewoon op mn gemak uitspelen.
dit is uit de OXM review, daarom denk ik dat je iets kan unlocken. maar wapens zouden niet logich zijn omdat je wapens meestal moet oppakken. daarom gaat het waarschijnlijk over (een) map(s).
Ik zou het niet weten... ik ging multiplayeren pas nadat ik die spel uit had gespeeld .En is dit bij elk spel anders dat je eerst sp moet uitspelen en dat je dan pas die levels enzo kan gebruiken ?
ooo sorry mod ik ben heel lang niet op de forum geweest hier dus ik wist niet hoe dat spoiler ding werkte nogmaals sorry. Check hieronder als je meer wilt weten over of je levels moet unlocken of niet Spoiler Je hebt in Halo 2 11 of 14 levels waarvan je maar 1 hoeft te unlocken door het spel op Legendary niveau uit te spelen.Dat is dus best Relaxedd PS best wel cool zo een Spoiler ding !!
Waar gaat dit heen Hahah dus als je spoilers gebruikt mag je alles zeggen!?! IIG bedankt voor de info phantom x...
héhé.... Kvind het wel mooi kan ik wat langer spelen. Ik vond legendary ook niet heeeel erg moeilijk. Het was wel moeilijk maar wat moeilijker kan altijd.