Online sucks!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 29 mei 2005.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Vinden sommige van jullie ook niet dat online soms gewoon zuigt, ik bedoel als een game het soms niet in zich heeft word ie soms al betietelt als slecht of minder. Het is leuk als het er wel in zit maar, er hangt tegenwoordig zo veel vanaf voor de betieteling van een game, en als er bekent is dat er een game aankomt dan is het 1 van de eerste dingen waar over gespeculeerd word en als er bijv 2 grote concurenten (games) worden gemaakt, bijv GT4 en Forza en het zit er bij de 1 niet in en bij de ander wel dan is de 1 vaak toch al beter. Ik vind online best wel aardig maar ik vind ook dat er gewoon te veel vanaf hangt. Wat vinden jullie?

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet eens live, ik heb het niet nodig :confused: ik bdoel... wrom? :confused:

3. mars15

mars15 Guest

Online zuigt zeker niet wel is het zo dat ik tegenwoordig bijna alleen nog maar spellen koop die xbox live ondersteunen

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    er komen tegenwoordig ook niet veels spellen meer uit die geen live ondersteunen he ;)

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    De toekomst ligt bij online gaming!!! Online gaming voegt 100% meer plezier mee aan een game. Puur om het feit dat je niet tegen bots speelt maar tegen echte tegenstanders. Dit brengt een heuse comepitie met zich mee waar iedereen de beste wil zijn.
    En er zijn ook wel games die een fantasitische single player hebben maar geen multiplayer. Deze games speel je een keer uit en leg je dan weer weg. Online games blijf je spelen.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja oke dat snap ik ook, maar voor de mensen die geen online hebben is het wel lastig, bovendien word als het wel in een game zit soms de andere modes zoals: story (career), en andere een beetje minder, dat zie je bijv wel bij Mechassault 2 Lone Wolf, die moet het ook echt hebben van zn online gaming, er zit dan wel een story in maar de online functie doet et hem, kijk en als iemand die geen online heeft dat spel nou vet leuk vind en hem wil kopen dan is ie zo klaar met de story (en eventueel andere modes) en heeft ie niks aan de (waar de game om draait) online functie. Ik bedoel als dit zo door gaat word iedereen gedwongen online te nemen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jij Sucks.. L!VE is gewoon super lauw :)

8. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live is juist leuk, neem nou bijv. halo 2, is nauwlijks iets aan zonder live, je speelt de campaign uit, splitscreen en systemlink is ook saai en dan.. Tja voor de xbox 360 zouden alle spellen met live komen toch? En de xbox 360 draait ook om live.

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen Live, maar ik weet bijna zeker dat het niet sucks. Ik hoor er allemaal positieve verhalen over.

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    yo doe es ff normaal man, kan je er niet tegen ofzo dat online wat kritiek krijgt, zeg et dan normaal of kom hier niet meer terug.

11. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Can't live without live! (zegt dat genoeg?)

greetz wooly

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt niet dat online gaming zuigt, het krijgt een steeds belangrijkere functie alleen doet dit wel afbraak aan een ander deel van het spel. Het komt steeds vaker voor dat de singleplayer van games niet veel voorsteld omdat de publisher de meeste tijd heeft besteed aan het maken van de online content. Daarbij komt ook nog dat ik sommige spellen helemaal niet zie werken met een online functie, k bedoel spellen als GTA moet je juist offline spelen en dit ziet rockstar gelukkig zelf ook in. Stel dat ze hem toch live enabled maken wat willen ze doen, nieuwe auto's en missies toevoegen kan goed uitpakken maar van mij hoeft dat dan weer niet.

13. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    je bent gek live is te gek en de toekomst.

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    [wannabe mod] Leuk dat al die L!ve fanboys hun mening ook onderbouwen |:-
    zeg dan niets
    [/wannabe mod]

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja maar lui, bedenk nou ff zelf, als bijv een online functie er niet ingedaan word en er word nog veel en veel en veel meer gewerkt aan de andere modes (in het bijzonder story), dan kan het net zo leuk worden, ik bedoel online is op het begin (lijkt mij) ook best wel leuk maar het is uiteindelijk ook steeds hetzelfde, bijv: met een paar teammaten schieten op andere lui en wat tactieken bedenken maar daarna is het ook wel weer na een paar keer voorbij, of racen, je raced nou word mischien een goede racer, en dan...

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat is nou precies wat ik bedoel. De andere functies van een game lijden er gewoon onder.

17. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf wel gewoon een online gamer btw hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat andere delen van de game voor de online mode moeten inleveren.
    in bijvoorbeeld GTA kan ik me ook gewoon heel lang vermaken door beetje een rampage in die stad te gaan maken, en dat zonder online, het hoeft dus gewoon niet altijd.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb geen live maar ik zou zeker live nemen als het kon.:eek:

19. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Live is de dope sh!t

20. HazardNL

HazardNL Dark Sector

Leuk Bevonden:
    0
    Maar GTA met honderden spelers online in 1 server klinkt toch wel erg lekker :D
    En ja, online is gewoon gezellig. Kan je ook nog lekker babbelen terwijl je je medespelers vreselijk aan het verminken bent ;)

Deel Deze Pagina