[Online Videotheek] Ervaringen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 30 apr 2004.

1. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wat versta jij eigenlijk dan onder geen goede videotheek?

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ...mss een videotheek die ook xbox spellen verhuurt ;)

Ik vind een videotheek iig goed als deze een groot aanbod heeft ( en dan bedoel ik niet veel van dezelfde zoals ze dat bij videoland hebben)

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zelf ben ik lid van www.moviemile.com en tot nu toe bevalt het me wel redelijk. De dichtsbijzijnde videotheek ligt bij mij nog best wel uit de buurt en is qua dagprijzen voor de nieuwste films naar mijn idee nogal aan de dure kant vandaar dat ik dit maar als alternatief heb genomen. Qua prijsvergelijking tussen deze sites en gewone videotheken ligt het er maar net aan wat voor soort abonnement je neemt en hoeveel films je kunt kijken in een week. Het voordeel is dan wel dat je iedere film zo lang kunt houden als je zelf wilt, maar wil je het dus een beetje economisch houden moet je toch zeker twee films per week bekijken en weer inleveren. Dat lijkt makkelijk, maar je moet er wel rekening mee houden dat er tussen het opsturen en weer terug krijgen van nieuwe films zeker minimaal 3 dagen zit waarbij er dus alleen films worden verzonden op werkdagen en dus niet in het weekend. Tevens moet je een behoorlijk grote lijst aanmaken met films die je wilt zien en dan nog loop je het risico dat het nogal een tijd kan duren voordat je nu net die films binnen krijgt die je echt graag wilt zien. Een voordeel is natuurlijk wel dat je op deze manier ongeneerd ook XXX films kunt huren mocht je daar problemen mee hebben en er is zelfs een site waar je naast films ook games kunt huren namelijk www.plusdvd.nl . Er zijn er nog wel meer, maar van wat ik weet zijn de twee die ik heb genoemd toch wel een paar van de betere. Je kunt natuurlijk ook eerst even een gratis proefabbonement nemen om te zien of je het wat vindt. Als het echt niet anders kan zijn het goede alternatieven, maar een gewone videotheek blijft wel beter.

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zeer goede ervaringen met plusdvd.nl Vooral is het erg leuk om een proefabbonement te hebben:p

6. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje wel ! _O_

Voor de andere; een videotheek hoeft geen Xbox spellen van mij te hebben; maar een aan de dure kant videotheek; met een slecht aanbod. De dvd's komen heel langzaam binnendruppelen.

7. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je echt niks betalen? Hoe gaat het te werk?

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij een proefabbonement niet, je mag 2maanden gratis en als je dan 1week voor die 2maanden belt dan kost het je gewoon niks.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik neem aan dat je twee weken bedoeld ipv twee maanden. ;)

Zolang duurt namelijk het proefabbonement bij www.plusdvd.nl.

Deel Deze Pagina