Ben heel tevreden over Dimensionplus laatst nog op een donderdagmiddag om 16.00 uur BF1942 besteld, volgende dag om 13.00 al in huis, das nog eens service
DVDcrave mag er ook wezen... Zit wel is waar in Australie, maar ze hebben de zelfde PAL games als wij Europeanen. Met DVD's daarin tegen krijg je wel problemen. Maar neus even rond je ziet er genoeg!
Lijkt me ook wel een goede winkel en ik wil er Hitman wel bestellen, maar hoe zit het met de verzendkosten want daar kan ik niets over vinden!
Ik kan op hun websites het woord "Xbox" niet vinden. Overigens heb ik onlangs een spel bij www.play.com gekocht. Lekker goedkoop, geen verzendkosten en geen BTW betaald en het spel was in 6 dagen hier. Helemaal goed!
Ik wil morrowind gaan pre-ordenen. Krijg ik die dan op de releasedate (17 oct.) binnen of komen daar dan ook nog verzendtijd bij?
http://www.dvdcrave.com vind ik echt superrelaxed. Alle spellen maar 45 euro! Ik heb vandaag ook mijn Controller Sje binnen gekregen, echt perfect deze Australische shop.
Zijn er ook verzendkosten? en hoe werkt dat want ik heb het nog nooit gedaan maar omdat het zo gekoop is wil ik het wel eens proberen
Bij dvdcrave moet je eerst 10 % van de prijs aftrekken vanwege belastingen die wij niet hoeven te betalen. De verzendkosten zijn omgerekend 3 euro PER PRODUCT. Alleen is het dacht ik zo dat je boven de € 22,- invoer-rechten moet betalen. Maar goed dat ligt er maar net aan of de douane je pakje er tussenuit pakt.