Dat er geen 'Xbox Only' op staat betekend niet dat die niet Xbox Only IS Rallisport challenge komt wel op PC, maarja, die wordt meestal buiten schot gelaten als het om exclusiviteit gaat.
In dat nieuwe Intertoys boekie he, daar staat bij vet veel van die Gamecube games "Only for..." terwijl ze dat niet zijn!! Kijk maar bij bijv. The Sum of All Fears en X-Men Naaiers!
betekend dat niet dat die spellen alleen voor de gamecube te gebruiken zijn zodat je hem niet koopt voor de x-box? lol
Moto GP op PS2 is idd een heeel andere game als Moto GP op Xbox. Moto GP op Xbox is exclusief (evenals Moto GP op PS2). Moto GP krijg ik zelf op woensdag.
daar zul je veel lol aan beleven WouteR ik ben er ook nog steeds iedere dag mee bezig, het blijft gewoon een leuk spel!!
Ik speelde hem zaterdag voor het eerst, meteen bij de start en voor de eerste bocht wist ik al dat ik dat spel vroeg of laat (liever vroeg ) moest kopen . Vooral de controle die je over je motor hebt vind ik fantastisch : Het 'leunen', de voor- en achterremmen etc Lekker burnouts en wheelies maken, geweldig