Ontevredenheid klanten bij Xbox 360 launch

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MiGilleS, 2 dec 2005.

1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten jullie horen en ff jullie mening zeggen!

Ok Ik bel 2 weken voor de launch naar de mediamarkt en vraag o ze nog pre-orders hebben...
    Nee dus, en ze zegt maar ze komen nog wel binnen en dan bewaar ik de pre-order voor jou.. ik zeg natuurlijk ok..
    en ze zegt en anders dan reserveren we een xbox 360 voor je.
    Dus ik was blij en ging niet meer een andere winkel in voor een pre-order.
    En ik kom 1 dag voor de launch even vrage of ze de pre-orders al hadden wat zeggen ze: Nee die krijgen we niet.
    Ik vraag hebben jullie wel een xbox 360 voor me gereserveerd ? Zegt ze Nee ok niet. En dat was dezelfde vrouw als aan e telefoon (kon ik horen) en ze zegt zelfs ik denk dat ze je verkeerde informatie hebben gegeven ! :confused:
    Dus nu ben ik booos ! :mad: en ga een klacht in dienen want het is toch raar als ze iets beloven en dan niet na komen!

Geef ff mening ! of als jullie zoiets ook hadden ook even zeggen !

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het verschil tussen een pre-order en een reservering???

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Pre-order = Pre-Order kit = op 2 dec een Premium Xbox.
    Reservering = Winkel houd een Xbox360 voor je achter, zeggen ze. Zonder enige zekerheid, zo blijkt maar weer.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op tweakers stond dat iemand bij een winkel in Rotterdam een pre-order kit had besteld en hem zelfs niet kreeg. Das pas niet netjes.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft aan dat je op een dag voor de launch aan komt stappen.. als je weet dat die Xbox360 niet in overvloed ons land binnen komt, dan snap je toch zelf ook wel, dat een dag voor de launch nog es gaan kijken om een Preorder kit te krijgen, een beetje nutteloos is?:confused: Of zie ik dat gewoon verkeerd?

6. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    nou zei geeft mij verkeerde informatie ik had net zo goed ergens anders een pre-order kit kunnen kopen alleen ik dacht nou ik heb hem nu al geresterveerd.. ze had het belooft !

PS lees goed ik had hem 2 weken van tevoren "gereserveerd" !

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kreeg mijn broertjes xbox 360 daar ook niet van ik hoorde dat daar een lading was gestolen.
    Ze belden me gisteren nog op of ik ze vandaag kwam halen omdat ik gepreordered had.
    Vond het jammer maar haalde maar een core met HDD ervoor in de plaats.
    Zo erg was het niet kreeg er korting op en ikzelf had wel de premium.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als de lading is gestolen (als het echt zo is :9) en het wordt van te voren gemeld vind ik dat netjes afgehandeld. Als je een pre-order kit besteld (heel ruim van te voren om zeker te zijn dat je er 1tje krijgt) en ze zeggen dat je pecht hebt gehad omdat ze uitverkocht zijn vind ik dat echt te ver gaan. In jouw geval zijn ze er netjes mee om gegaan. Helemaal door korting enzo.
    Persoonlijk wacht ik tot de 1e prijsdrop :)

Als dat dezelfde winkels zijn, is het verhaal dat ik las op tweakers wel kort door de bocht. Toevallig bij Futurezone besteld?

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MiGilleS zuigt zijn moeder!!!!

srry hoorw,, maarr waar slaat dat op?:confused: media markt pownt ur ass, geak!

Et zal mij een (hele grote) worst wezen wat mm jouw aandoet en of je moeder je pepernoten belooft maar die titel van jouw is gewoon btj duits!:p:p hahaha
    srry ben nogal melig maja,, kutje voor je en ik zou er verder gaan aand8 aan besteden,, ga naar andere winkel ofzo,, jij weet nu (voor jezel) dat mm btj kutje is,, nah er zijn genoeg andere stores tog:p

nog suc6 met je pepernoot:D

Gr33tZ PrPhT

10. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    je bent gewoon zelf te laat geweest en een klacht indienen is totaal nutteloos..
    Ik heb 3 dagen terug bij de MediaMarkt een 360 gereserveerd en kreeg gister keurig een telefoontje dat ze er te kort hadden maar dat ik wel het laatste Core systeem op mocht komen halen, die ze nog overhadden, als ik wilde.
    Ze vertelde me ook dat ze volgende week weer nieuwe binnenkrijgen dus heb ik gezegd dat ik dan liever een weekje wacht..

Vind het persoonlijk zeeeeeeeeer netjes van MediaMarkt dat ze toch even de moeite hebben genomen om me op de hoogte te brengen, nix meer dan respect dus _O_

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zie ik staan idd, en ze zouden je moeten bellen als ze die weer binnen zouden krijgen (die pre order dingen)

Maar anyways is het wel flink balen.. Ik heb makkelijk praten met dat ding voor me neus :+

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Haha, wrijf het er nog eens lekker in :D
    Maar net wat je zegt, zonder per-order kit geen xbox 360. Wacht lekker totdat ie weer op voorraad is of koop er 1tje van iemand over (voor €650 :9)

13. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    idd je moet niet zo whinen man.. dan wacht je toch nog ff een weekje.. je hebt hem nu toch wel gereserveerd hoop ik?
    dan heb je hem volgende week vrijdag

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan zijn frustraties wel goed voorstellen hoor. Maar als je via de telefoon beloftes hebt gehad van een vrouw die 1000 telefoontjes per dag krijgt is dat niet echt een stevige houvast. Je had gewoon zo'n pre-order kit moeten nemen, dan had je zekerheid. Maar zoals ik al zei, je frustraties begrijp ik.

15. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    (ik wou graag die pre-order of gewoon reserveren omdat je dan een media afstandbediening gratis kreeg want dat is nogal handig.. ) maar die gast die zei dat ik me moeder zuig.. Mhh... jij bent nogal raar en praat nogal duits voor mij.. dus leer ABN ! en kom dan terug ;) ...
    en Idd ik wacht nu even een weekje :)

16. mars15

mars15 Guest

tja... via de telefoon vast zo drama mederwerker die ff wat beloofd.. maar daar komt dan 9 van de 10 keer nooit wat van terrecht en waar is die lading gestolen dan in rotterdam ?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gast.
    Anders hou je gewoon je mond even.

18. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week zit die afstandsbediening dr ook heust nog wel bij hoor ;)

19. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Er is een Nederland gewoon een tekort aan Xbox 360 Premium pakketten. En dan heb je winkels die netjes van te voren je bellen dat ze je op 2 dec geen pakket kunnen geven, en winkels die dat laten. Veel winkels krijgen ook maar 2 core systems en 2 premium pakketten, dusja.

20. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, er is een grandioos tekort aan xboxen in Nederland. Helaas zijn sommige mensen daar nu de dupe van.

Waar ik me wel aan stoor is de titel. Zelf werk ik ook bij een mediamarkt, of de console afdeling, en daar hebben wij totaal geen problemen ondervonden. Vanochtend om 7:30 stonden de eerste mensen voor de winkel, om 2 uur later naar binnen te kunnen. Er waren netjes nummers gegeven aan de mensen, dus ze gingen met de juiste mee.
    Wel heb ik klanten gehad die hetzelfde probleem hebben ervaren als hierboven, en dat is natuurlijk zeer zonde. En dus ook gewoon een fout van die mediamarkt.

Succes met de xbox360 verder.

Deel Deze Pagina