Ontevredenheid over de site!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 24 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de poll (die overigs nog niet is afgelopen) blijkt toch wel dat veel mensen van deze site iets nieuws willen of het kan er mee door... Nou ben ik dus wel benieuwd wat jullie er dan minder aan vinden of juist goed/mooi enz enz...

Ps: Beetje rustig als het negatief is want we moeten niet de trots van de mensen die hier werken de grond in boren. En geef goede argumenten!!

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, XBW heeft vernieuwing nodig, dat is duidelijk en er wordt ook aan gewerkt. Feit blijft echter dat het nog altijd om de inhoud gaat. Maar natuurlijk, er moet vernieuwing aankomen. Graag horen we (nogmaals) wat jullie anders zouden willen. En waarom.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de poll erg positief, mensen di eiets nieuws willen vinden de site nu persee niet lelijk.

De poll gaat niet over content maar over uiterlijk. Wij hebben al erg hard gewerkt een aan nieuw uiterlijk samen met een ongelofelijk aantal nieuwe features.

Wij hopen deze dan zo snel mogelijk te introduceren, en dat wordt ook "echt wat nieuws". Hopelijk zullen jullie daar blij mee zijn, wij zijn er in iedergeval enthousiast over, maar moeten nog op een paar zaken wachten voor het definiteit klaar is. We weten dat het al vaak gezegt is, maar hopelijk komt er de komende 2 maanden echt schot in. Het gaat voornamelijk over het "laatste" werk wat gewoon veel tijd kost.

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind de site goed werken (overzichtelijk). Maar is wel leuk als er iets nieuws komt ja.

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    toppie,we kunnen dus niet wachten op het nieuwe xbw:) (waar we laatst ergens een mini icoontje zagen in een topic)

btw, gezegT is met een D, gezegd dus,lol..(ik zal niet bijdehand doen dat het definitief is en niet definiteit,hehe..)

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Typ te snel, dan lopen woorden wel eens door elkaar, misschien had ik iets gedelete.

7. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja de site is erg goed en overzichtelijk zoals al werd gezegd. en er zitten tenminste niet al die popups bij en toeters en bellen die we niet nodig hebben.

maar het is wel een beetje saai, maar tegelijk ben ik ook bang dat als er vernieuwing komt dat het dan juist onoverzichtelijker wordt. ik heb ergens vorig jaar een pagina gezien die iemand had gemaakt asl frontpage van XBW.nl maar die was erg donker, wel mooi, maar donker en onoverzichtelijk. dus ik ben echt benieuwd wat we gaan krijgen.

en ik heb ook een keer een post gelezen van wouter waarin hij zei dat XBW met een of ander groot plan bezig was maar dat kregen we nog te zien. was in ieder geval 1 groot raadsel voor me dat me nog steeds dwars zit. maar ach. we merken het wel.

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    't Zal altijd effe wennen zijn, je bent met de huidige XBW ten minste al enkele jaren bekend. Maar it's for the better! I'm sure.

9. p1m

p1m Guest

Ja ik hoop op een Beter interface en is er misschien een prijsje aan een postieve stem te binden geheheh +)+)+)

Nee serieus ik vind oom dat het tijd is voor een make-over

10. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het geen idee zijn om de nieuws berichten op de frontpage wat groter te maken?

Ik vind ze vaak niet echt `lekker` genoeg om te gaan lezen.
    Misschien is het een idee om de nieuws berichten in een linker kolom te zetten zodat je kan doorklikken.

Klinkt een beetje vaag, maar net zoiets als Fokzine (www.fok.nl) heeft.

Vind ik persoonlijk wel makkelijk lezen.

11. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Welk icoontje was dat met dat design? Of mogen nu al een sneak zien? :p

12. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    waar hebt ooit die sneak gestaan?!?!8)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De tag die we in screenshots gebruiken is ook in 3.0 stijl.

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik zou het graag in het wat donkere stijl willen hebben...
    netzo als het console menu van de xbox... dus die witte achtergrond wat donkere kleur geven en dan zegmmar witte letters dat staat echt mooi vind ik... naar mijn menning

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Witte letters op zwarte achtergrond?

Noohh jij schend Wouters ongeschreven webdesign regels! Blehh. No matter het onderwerp; Een lichte achtergrond moet blijven :D

16. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Sorry voor de reclame (is niet de bedoeling )

klik (oja wouter waneer je de link heb gezien verwijder maar)

Vind je dit niet een mooie stijl? maar dan in het een groen stijl zegmaar

[edit] Link verwijderd door D.L, je kunt je voorbeeld even PM-en naar Wouter. Overigens is onze stijl al bekend dus zullen we toch niet al te veel meer aanpassen.[/edit]

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er leuk uit maar toch denk ik dat als je en masse content aanbied dat moet in een licht (=wit) jasje. Ik zelf vind dat ook een stuk professioneler eruit zien.

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dat forum wat ik je net liet zien vind ik wel mooi inelkaar gezet
    alles op 1 pagina zonder te scrollen...ok het wel een beetje bij 1 geperst maar wel mooi

o damn kan jij natuurlijk niet zien
    ik ben daar lid geworden vanwege het dvd gedeelte niet voor
    ps2 hoor :eek:

ik maak morgen wel een screenshotje voor je

19. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    :cool:

Ik zag ook alleen maar een inlogscherm. Maar de lay-out is al vrijwel af hoor, maar je kunt natuurlijk suggesties geven als je dat graag wilt... :+

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah nogmaals; We willen mensen voorzien van Xbox content. Dan kan je een mooie (donkere) pagina maken maar lezen van lichte lettertjes op donkere achtergrond suckt gewoon.

Deel Deze Pagina