1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontiegelijke Top Spin Bug

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 10 mrt 2004.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Zat ik laatst met een vriend van mij samen te topspinnen op xbox live, krijgt hij met sampras een mooie gelegenheid om een punt te maken door de bal dood achter het net te leggen.

    Dit doet ie goed, alleen het geval was dat de bal nooit de grond heeft geraakt want hij kwam vast te zitten in het net. Heel leuk enzo, maar minder leuk is dat dan de het huidige punt gewoon door gaat.

    Dus de bal hangt in het net, je kan niet meer slaan (alleen lopen) en het is dan w8ten totdat iemand het eerste leaved. Ik ben maar tv gaan kijken, maar dat potje en die rally heeft dus zeker 4 uur geduurt (langste rally ooit volgens mij).

    Hebben meer mensen deze bug gehad?
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja één keer, daarna niet meer.

    Zitten wel meer bugs in Top Spin als je het mij vraagt :{

    Maar om daar nou een nieuwe tread voor aan te maken 8)
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dan weten de mensen die de bug ook krijgen dat ze er niet op hoeven te hopen dat de bal toch valt.

    Kunnen ze eindelijk eens de straat op, kom je ook weer ergens en de verslaving gaat gewoon door want in principe speel je nog steeds een potje top spin.
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je uiteindelijk wel gewonnen:cool: ?
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Jaja, ben gewoon tv gaan kijken
     
  6. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mij ook gebeurt tijdens een LAN. Iemand sloeg de bal met een slice heel laaf over de grond en hij rolde het laatste stukje. Maar de bal bleev precies op de lijn liggen en het spel ging gewoon doot, dus iedereen kon nog steeds over het hele veld rennen. Grappig, maar inderdaad zonde van de hele wedstrijd.
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het 2 keer gehad.

    Als het goed is kan je door door bij de bal te gaan staan en op A te drukken het punt hervatten. De 1ste keer wist ik dat nog niet en de 2de keer konden we dat niet aan die fransen duidelijk maken waar de bal lag :D
     
  8. Roboz

    Roboz // D-STR.com //

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook twee keer gehad, maar dan was de bal gewoon ergens achter het veld blijven liggen. We konden het spel om geen enkele manier hervatten en aant eind van de avond (ik was iets anders gaan doen) zag ik dat mijn tegenstander weg was. Das wel een irritante big dus, en idd er zitten er nog meer in owr. Maar voor mij blijft de game verslavend en het gebeurt maar heel af en toe, dus tsjah....
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol, is die ranking zooo belangrijk voor je? :+
     

Deel Deze Pagina