Ik had mn aanvraag formulier voor mn reward pack beetje laat opgestuurd (vorige week zaterdag) Maar toen zag ik hier op xboxworld het nummer van costumer support lijn (0800 023 3894) ik d8 fuck it bel gewoon ff dus ik bel en zeg:,, ik heb mn aanvraag al tijd geleden opgestuurd maar heb nog nix ontvangen " dus die man checkt in de computer en zegt dat ie nog nix binnenheeft ik geef mn gegevens door en hij zegt je krijgt je spelletjes binnen 12 dgn en wat denk je : gisteren mn games binnen
Ik had ook gebeld gister. Ik zeg: "ik w8 nu al 9 weken op da stomme reward pack van jullie". Het bleek dat ze ons huisnummer verkeerd gelezen hadden en ipv 54 45 hadden gelezen en dat nummer bestaat niet dus stuurden ze het niet op. Maar ik krijg het nu ook binnen 12 dagen volgens hun.
ach ja is wel goed nieuws voor de vergeetachtigen en voor de mensen die hem nog niet binnen hebben. ik laat hem open
dit is helemaal niet van belang. het gaat gewoon snel omdat iedereenhet al heeft gehad. dus KAPPEN MET REWARD topics edit: ik zou een goede mod zijn
Ik had hem gister ook gehad (EINDELIJK) Ik had vorige week vrijdag gebeld, hadden ze nog niets ontvangen dus deden we het maar via de telefoon. Dus MS kan het wel snel doen, maar ik gaat nu ff Oddworld doen
k zit er oveer te denken om ze te bellen en dan ze te bedanken en misschien krijg ik dan een DVD remote
Zou ik maar doen ja. Ik heb 26 juni gebeld. Ik moest zeggen welke spellen ik wou en het zou verzonden worden. 27 juni e-mail gekregen dat het onderweg was, vandaag (28e) mijn spelletjes en controller ontvangen
01 juni -> brief op de post 17 juni -> mailtje van MS dat het onderweg is 19 juni -> "ding dong" Das toch niet onaardig en dat terwijl ik de Xbox heb gekocht voor maar € 270,-
die bij ms hebben echt een grabbelton ik heb me xbox op 14 maart voor 479 euro, 1 mei stuur ik de brief op en vandaag belde ik toch ff, en hebben ze ook gezegt 12 dagen. maar dat mensen met een xbox van 270 euro de rewardpack in nog geen 3 week hebben slaat echt alles. (toen ik belde ging die vent ff kijken of de brief van mij binnen is gekomen en ik hoorde hem in de ton grabbelen, echt wel)
Bij mij was het ook in 3 dagen rond. Dinsdag heb ik gebeld dat ik nog steeds niets gezien had en reeds een aantal keer telefonisch contact had gehad. Daarna heeft die jongen van de helpdesk mijn registratiegegevens opgezocht, gevraagd welke games ik wilde hebben en vanochtend heb ik ze gehad. Goed geregeld nu dus, jammer dat het niet eerder zo snel kon.