Ik vindt het wel goed. De wereld moet weten dat er ook kennis is in andere landen. Men denkt tegenwoordig dat de 1e wereld alles is, er zijn ook werelddelen als Azie en Afrika. Ja en India dat is het land waar mijn vader vandaan komt. India en China zijn landen die ons veel te bieden hebben. Het is een grote markt, bijna de halve wereld woont daar.
En de mensen die lopen te zeiken dat ze eerst aan de arme mensen moeten denken. HOU AUB JE MOND. Omdat wij het goed hebben in ons land hebben mogen wij wel zulke projecten starten. Wij westerlingen moeten ook aan andere arme landen denken. Wij zouden dus niet begonnen moeten zijn met zulke projecten, dan zouden die arme landen het ook niet proberen. En ja hoezo zijn die landen arm, ja het komt toch deels door het rijke Westen. Ja we geven toch geld, maar ze mogen niets aan ons verkopen. India en China zijn wel economieen die hard aan het groeien zijn.
De oorlog moet maar eens afgelopen zijn. En in het voordeel van ja India. Bedoel hoe kun je een cadeau krijgen (Pakistan was 50 jaar geleden nog India) en dan nog zeiken dat het niet genoeg is. De moslims die dit wensen moeten maar leren dat je niet alles kan hebben.
Ow ja en ik weet zeker dat het gaat lukken, en dan zullen we hoe stom de wetenschap daar is. Ik meen in deze thread daar iets over gelezen te hebben.
Laatst bewerkt: 16 aug 2003