Aanstaande donderdag ga ik een Live game halen, dan nog 2 weken w88 op me nieuwe comp en dan ff live kitje halen en ik ga online (als alles goed is).. maar ik heb geen flauw id welke game ik zal halen.. 1. ik wil een game waar ik wel 2 maanden op live mee zoet ben 2. ik wil een game waarbij de live community ook groot genoeg is zodat ik altijd wel een game kan vinden 3. ik wil een game waarbij ook jullie xbwers vaak spelen nou heb ik al van veel mensen gehoord dat rtcw erg leuk is op live, maar die game is nou juist niet mijn ding.. uc daarentegen vind veel leuker (nog steeds niet super, maar denk leukste live game voor mij op het moment), maar daar is volgens mij de community niet zo heel groot, en volgens mij ging het ook niet zo goed met het tournooi hier op xbw.. (wat ik dus erg jammer vind omdat het me egt leuk lijkt) moto gp2 wou ik eerst gaan halen, maar na nog is hebben nagedacht kwam ik tot de conclusie dat het tog niet mijn ding is.. mechassault lijkt me wel wat, maar de verhalen die erover rond gaan zijn vaak negatief, en de community van xbw is daar geloof ik ook niet groot? tja, kunnen jullie mij helpen met een paar zaken verduidelijken, heeft het uc tournooi hier op xbw een toekomst? etc, alvast bedankt
Mechassault is erg leuk, maar best wel simpel. Misschien kan je beter een leuk racespel kopen met wat fun erin zoals Midnight club 2 of mm3. Ik zou eerder MC 2 kopen trouwens. Maarja, dan moet je wel wachten tot juni, maar zo lang is dat nie! In ieder geval. Koop geen Ghost Recon. Die is fucing saai. Waarschijnlijk is SW: The clone wars ook wel dope!
soldier of fortune, return to castle wolfenstein, wat mij echt cool lijkt zijn de MMORPG's maar starwars gallaxies is gecancelled toch??
Tja je gaf zelf aan dat UC waarschijnlijk het meest jouw spel is. Zou je het dan niet kopen omdat een eventueel toernooi van Xbw niet goed loopt? Straks is de eerste game trouwens Anyway,unreal word nog redelijk vaak gespeeld door mensen van xbw hoor,al merk ik wel dat er een hoop overgestapt zijn naar rtcw. Ik raad je aan hier niet op teletten. Ook zou ik niet teveel letten bij welke game de mensen van dit forum het meest zitten. Je zal snel zien dat het vaak nog leuker is als je met onbekende gasten speelt.natuurlijk is dit niet altijd het geval he Anyway,kies gewoon wat jou het meest leuk lijkt. Jij moet het spel immers spelen he
ik denk dat dit wel meevalt aangezien het pas net opgezet wordt....als ik een inschatting moet maken is de comunity voor UC/GR en MA ongeveer even groot...MotoGP doet 't om de 1 of andere reden heel erg goed....persoonlijk ben ik erg zoet met UC, zeker nu ik de laatste tijd met XBW-ers speel
Als RTCW niet je ding is en unreal wel, waar ligt het dan aan? Teamverband? Probeer RTCW maar een keer uit, echt het beste wat er is op live.....maar dat is mijn mening.
antwoord op je vraag en je 3 eisen in het oog houdend. - 2 maanden zoet? met het spel in singleplayer of Live? - live community er niet voor 1 spel, de live community is er voor al die spellen, dat is nu juist de kracht. - veel XBW-ers zijn al online, en er loopt zeker een draadje over gamertaglijsten Succes! Of te wel, maakt niet uit welke game je aanschaft, een community of mensen online zijn er altijd wel, dus het hangt meer van je hoeveelheid games af, hoevaak je speelt, en met wie. Er is dus niet 1 game die je zou moeten kopen, je zou ze allemaal moeten aanschaffen Nu snap ik best dat er de mogelijkheid is dat je dat niet direct kunt financieren, dus ik zou beginnen met UC of GR of MA, of als je mee echt wil doen RTCW.
Zelfs race game haters vinden moto gp leuk, maar aangezien je de demo er bij krijgt kan je eerst kijken wat je daar van vindt
Er komt een nieuwe starterskit binnekort (of is er al, dus kun je dan niet testen) Daar zit MGP niet meer bij. Ik denk dat Ghost Recon wel cool voor je is, als je iig van teamverband houd en aardig wat geduld hebt. UC is leuk als je echt wat adrenaline nodig hebt. flink epileptisch schieten. MA vind ik zelf neit zo, komt omdat je veel moet schieten voordat iemand dood is. en 3 van de 4 keer word je kill dan ook nog eens een keer gejat op het laatst Star Wars Clone Wars is de communitie vet klein(toen ik em had 7 mensen op heel Live), ik denk ook neit dat deze er lang is. kijk maar eens naar het forum. Het spel is zoiezo denk ik al neit jouw ding. omdat je in een supersnel tankje een beetj moet rondrijden. RTWC wil je waarschijlijk niet maar ikj zeg het toch... Deze is vet strak. hierbij kan je 3 kills maken zonder dood te gaan maar je kan ook weer 3 keer achter elkaar doodgaan. hierbij zijn skills niet echt superbelangrijk, als je maar een beetje met een machinegeweer kan omgaan en een beetje teamwork enzo. Ik weet neit of je de single player van RTWC hebt gespeeld maar die vind ik ook neits aan. De Live functie is echt zooo vet. en zoooo vetter dan de single player. Ik zou em zoiezo een keer gaan huren als je eenmaal Live hebt.
iedereen heft het maar over huren. Waar huren jullie je games dan? Ik heb nog nooit x-box games in de videotheek gezien, wel ps2
aha, naja de reactie van vysio zit ik tog wel een beetje te neigen naar rtcw.. maar hoe zit het met die verschillende functies, is medic zijn ook even leuk als bijv gewoon soldier zijn? en ik hoor tog dat er veel lag is, of valt dat wel mee..?
dat lag valt best wel mee als je een goede server hebt. Soms als je aan het spelen bent heb je met 4 spelers al lag maar ik heb ook games gehad dat je met 16 gasten zit te knallen zonder lag. Het ligt er aan hoe snel de server is. En ik vind medic zijn net niet zo leuk als soldier, maar ik vindt luitenant wel weer toffer dan soldier zijn omdat je dan air strikes en zo kan uitvoeren. Als ik jou was zou ik deze game wel halen want hij is namelijk wel geinig.
Ik ben zelf ook altijd liuet. Kan je ammo geven, heb je ook nog een functie in het team.En airstrikes. Alleen soldier zou ik neit zijn heeft niets extra's wat de anderen ook neit hebben. bijvoorbeeld engineer en Medic. Dus dan kan je beter Engineer, Medic of Lieutanant nemen. Dat Lag is er wel vaak. maar dat ligt aan de server of als er iemand binnen komt met een slechte connectie (ben 2 keer gebanned uit de server ) Maar als je eenmaal een goede server te pakken hebt dan is het vet tof. jammergenoeg zijn de meeste dedicated hosts die bij unreal ook veel hebben gehost niet aan mij besteedt. Server antwoord dan niet ofzo. maar ik heb dan al gouw weer een tof potje gevonden. Dat huren kan bijna overal wel denk ik. Er zijn vast wel meerdere videotheken bij je in de buurt. bij ons hebben we iig 6 videotheken die XBox spellen verhuren...
nog ff 2 vraagjes over rtcw, kan je offline ook al oefenen voor online? hiermee bedoel ik dus, kan je de live maps ook al offline spelen..? en hoe vind je een lagloze game, geen id nog hoe live eruit ziet , maar kan je bijv in een lijst met games zien welke game er een hoge ping etc hebben..?