Ooit WoW-like game voor xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XbOx_FrEak, 5 mei 2006.

1. XbOx_FrEak

XbOx_FrEak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik kon vroeger uren lang gekluister zitten achte mijn controller van de xbox... Maar sinds ik WoW, world of warcraft, heb aangeschaft voor pc speel ik niet zoveel meer op men xbox :{ Nu vroeg ik me af of er ooit een WoW-like game voor de xbox komt want die game is echt zalig _O_ en het zou leuk zijn ook ees zoiets op de xbox te spelen :)

alvast bedankt _0/

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy XI Online op de X360 is een goed alternatief vind ik :)
    Maar op de Xbox zou ik er niet meer op rekenen....de E3 is in mijn ogen een beetje de begrafenis van de gewone Xbox, er komt niet veel boeiends meer uit voor dat apparaat.

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    FFXI zuigt best wel en is niks zoals WoW

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je van een kater thuiskomt als je WoW gewend bent om dan FF XI te spelen. Er zijn mensen die hopen dat Blizzard WoW naar de 360 brengt, maar van mij hoeft het niet. Maar ALS ik ooit een MMORPG zou willen spelen, zou het wel World of Warcraft zijn. Een Final Fantasy MMORPG had leuk kunnen zijn voor de 360 als ze een compleet nieuw deel hadden gemaakt. Niet die simpele port van een oud spel die nu voor de 360 in de winkels ligt.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als Blizzard WoW naar de 360 brengt, zullen het er minder mensen gaan spelen aangezien het een betaalde service dan gaat worden bovenop xboxlive. FF maakt nu denk ik mede daarom dik verlies. Maar Blizzard kan altijd met iets nieuws komen, een andere MMORPG, die hopelijk 'gratis' is. Geen WOW die hebben we eigenlijk toch al op de computer en daar moet ie op blijven ook.

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een hele grote WoW pc community. Ik zie het niet zo snel gebeuren dat er een WoW voor de Xbox 360 komt. Bovendien zit je toch redelijk in de knoop met je controller als je zo'n game speelt, een muis + toetsenbord is echt een must.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komen wel degelijk mmorpg'voor de xbox 360 en met de headset hen je een toetsenbord niet nodig

8. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan heb je het alleen over het typen/praten naar andere mensjes, het is gewoon ziekelijk hoeveel knopjes er zegmaar op je scherm staan met wow, als je daar met je controller crosshair (die dan waarschijnlijk zou dienen als muis..) 1 speciale wil aanklikken ben je waarschijnlijk al 5 sec verder en bij wow zijnn 5 seconden 5 hele waardevolle seconden=P
    dus ik zie het niet snel gebeuren.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja goed, dat FFXI bestwel zuigt t.o.v. WoW daar zijn de meningen altijd nog over verdeeld. Op diverse fora zijn er al dikke discussies gaande geweest wat betreft het onderwerp "FFXI vs. WoW", en uit die discussies is gebleken wat beide games hun voor- en nadelen hebben. In de Final Fantasy XI Online thread is er zelfs een stukje uit een van die discussies gekopieerd, dus wie benieuwd is en eens wat echte inhoudelijke argumenten zou willen nalezen over waarom je voor een van de twee games zou kunnen kiezen, verwijs ik je graag door naar die thread.

Het mag dan een verouderde game zijn in grafisch opzicht, en een directe poort met een rampzalige installatieprocedure....maar het is inhoudelijk echt geen slechte game. Probleem is alleen dat de meeste mensen een game al opgeven na een paar uur spelen wanneer blijkt dat men niet weet wat ze ermee aanmoeten, en FFXI wordt pas echt interessant nadat je vele uurtjes verder bent. Bovendien zijn er ook mensen die niet aan PC gaming doen, en voor hun is FFXI al jarenlang een goed alternatief voor WoW....de game was er immers ook eerder, en de community is gigantisch....daar vergissen veel mensen zich in denk ik. Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat de community die WoW speelt klein is....

Maar goed ik dwaal een beetje af, want het ging hier over MMORPG's op de console in z'n algemeenheid. En voor consolegamers is er momenteel nog niet veel beschikbaar op MMORPG gebied, maar dat gaat zeker nog wel komen. Er komen dus nog alternatieven genoeg op de console, voor mensen die van games als WoW e.d. houden :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Man , er komt nog genoeg uit op de xbox .
    Kijk eens bij gamespot .

Wat dacht je van Mortal Kombat Armageddon,
    X-Men: The Official Game,
    The Da Vinci Code ,
    Rogue Trooper ,
    Painkiller: Hell Wars ,
    Hitman: Blood Money ,
    Warpath ,
    TimeShift ,
    Dogtag ,

En er komen er nog veel meer aan . _O_

En wat betreft de 360 , elk spel heeft tot nu toe bugs .
    De 360 is net de beta Versie van Windows Vista , vol met bugs . |:-

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat er niks meer uitkomt voor het apparaat, ik zeg alleen dat het niet veel boeiends meer is. En dat is inderdaad een mening, de mijne dus. Het enige spel uit jouw genoemde lijstje wat me interesseert is Mortal Kombat : Armageddon, welke ook op de PS2 uitkomt. Nee, ik zie geen reden om mijn Xbox nog aangesloten te laten staan :)

Deel Deze Pagina