1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op/aanmerkingen en/of suggesties

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Vind je dat iets niet goed geregeld is in het toernooi?
    Heb jij een idee voor de volgende challenge?

    Brand hier helemaal los en wie weet zie je je ideƫen terug ;).
    Want er is altijd iets dat er nog verbeterd kan worden...
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tip: Laat mensen niet hun eigen tijd invullen. Gegarandeerd dat dit mis gaat. Zie chief 007 bij challenge 1 :)
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat Xbox live gold verplicht is voor dit toernooi, weet ik niet zeker hoor :eek:. Maar als dat wel het geval is word die tijd toch geupload naar live en zijn die problemen verleden tijd.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk zelf dat een gold abbo niet verplicht. En ook al is het wel verplicht, tijden invullen gaat nog altijd. En dan kunnen deelnemers elkaar wel controleren, aanpassen kan alleen door Rox/andere competitie crew.
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waarom doen we de compitie die door Forza 2 comp. word georganiseerd niet als subforum in plaats van deze? Vind die van hun toch iets beter uitgewerkt als je al alleen naar de startpost kijkt
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox Live Gold is verplicht om deel te nemen aan de online race die na elke week wordt gehouden om de snelsten van de week te bepalen.

    @geert
    Daarnaast is er gekozen voor deze manier van tijden verwerken omdat het als organisatie heel, heel veel tijd scheelt. En een gedeelte van die tijd kan besteed worden om de cheaters er uit te vissen. Zodat het voor de gebruikers hetzelfde toernooi is, waarbij de organisatie makkelijker (en dus vaker) bij kan werken.

    @Doelie
    Ik heb voor dit toernooi een subforum aangevraagd (dit kan voor elk toernooi) en ook gekregen. Mocht de andere competitie dit gewild hebben was dat ook mogelijk geweest.
    Daarnaast heeft de andere competitie ook even de tijd nodig gehad om een mooie startpost te maken (en zie ik niet ontzettend veel verschillen in uitleg etc., maar dat zal wel aan mij liggen)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    - Hier kan je prijzen winnen
    - Hier heb je naast tijdrijden ook racepace waar je over moet beschikken
    - Alles is in HTML
    -Er worden punten verdeeld, waardoor de spanning per competitie hoger is (je moet elke challenge scoren)
    - Team VVV doet exclusief mee \o/ :+
    - Rox owned de pan uit
     
  8. -Hier kunnen SVS, Stefan en JeePee prijzen winnen
    -Leer de startpost van onze competitie eens lezen
    -Punten heb je niet zoveel aan, het is leuker om elke week nieuwe ronde nieuwe kansen te doen
    -Hoera :cool:
    -Rox steelt goedkoop animo met zn prijzen van mirik


    FORZA 2 COMP. FTW
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  9. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon supertriest dat wanneer er al een ander toernooitje is opgezet door andere XBW users. Dat dan een XBW Moderater het fokking geil vindt om er zelf ook eentje te maken en dan deelnemers naar zijn toernooitje lokt met prijzen :emo:
    Werk de volgende keer anders gewoon even samen met de gebruikers van het forum en ga niet voor je egotrip :emo:

    _0/
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Kijk ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden _O_
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Dude, hoe lang zit je op het forum? Een van de meest succesvolste competitie (de PGR3 comp.) is opgezet door dezelfde Rox als deze competitie. Daarnaast is Rox helemaal geen moderater en dus zelf een gebruiker van dit forum. Check your facts before you flame _0/
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    langer dan jij. ik heb nooit gezegt dat hij mod is, alleen dat hij vriendjes met mirik is en gewoon goedkoop animo voor forza competities steelt met zijn competitie die 4 weken begint na de mijne. hij had op zn minst even kunnen overleggen, maar dat is mijn mening.

    Rox: succes met je competitie:emo:
     
  13. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is hij geen moderator, doet niks af aan mijn standpunt.
    Maar natuurlijk, U heeft ruim 4700 keer meer iets gepost dan ik. Dus wie ben ik om tegen U in te gaan. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @garincha

    Ik wil hier verder niet al te veel op in gaan, maar het volgende wil ik wel onderstrepen:
    - Ik ben geen lid van de XBW staff en heb er verder ook niets mee te maken
    - Ik heb competities/toernooien opgezet voor Forza 1, PGR3, GRAW en nu dan Forza 2. Ik heb deze weg met Forza 2 ingeslagen omdat het GRAW toernooi (dat ook gesponsord was) deelname aantallen had die ver boven de niet gesponsorde toernooien uitkwamen. Voor een game als Forza 2 is dat alleen maar beter.
    - Als je eens wilt zien hoe het bij PGR3 ging zou ik zeggen, gebruik de zoekfunctie en lees het topic terug (ook de startpost enzo, ga dit vergelijken met de forza 2 competities).
    - En het allerbelangrijkste, de moderators bepalen of een toernooi toestemming krijgt en ik heb gewoon toestemming.
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    lol AJB Gangsterdwerg, je startte toch ook gewoon een toernooi zonder Rox op maar gebruikte wel zijn opzet?? Ga alsjeblieft niet lopen huilen man. Als je niet mee wilt doen, best, niemand die je verder zal missen ofzo.
    Over die opmerking dat alleen bepaalde mensen prijzen gaan winnen. Je kan elkaar ook tips geven? En mensen kunnen dus zien wat ze moeten rijden om de top 3 te halen en worden daardoor (hoop ik) gemotiveerd om naar meer snelheid te zoeken. En geen zorgen hoor, de snelle jongens geven ook heus wel tips.
    Als Rox niet zoveel had moeten regelen voor zijn toernooi was die misschien nog wel eerder gestart dan die van jou.
    Ga alsjeblieft niet verongelijkt zitten doen, jemig. Het is wel heel triest. :lol:

    @ Garincha, ja, tis heel erg dat iemand een toernooi met meer inhoud maakt. Laten we alsjeblieft stilstaan en niet verder kijken dan onze neus lang is en altijd een dezelfde soort competitie aanmaken waar na een maand toch de activiteit toch wel in GROTE mate afneemt, IPV wat groters op te zetten :thumbs:

    edit: dit laatste is geen flame op Gangsterdwerg en de makers van de andere competitie btw...
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @ gangsterdwerg en Insane/Erret,

    Ik heb jullie een pm gestuurd :) (ik houd er niet van om publiekelijk te gaan flamen). Ik wacht jullie reactie wel af.

    @SVS,
    Houd de toon netjes ;).
    Dat de tijden steeds verder naar elkaar toe schuiven geeft al aan dat werkt zo :). De top 10 zit binnen 1,5 seconde, dat is bijzonder netjes :).
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    edit; laat ook maar
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  18. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet de details verder niet en daarom zal ik ook geen standpunt innemen over
    deze competitie,
    het enige wat ik kwijt wil is dat het niet de 1e keer zou zijn dat er mogelijk slechte communicatie is tussen mensen van XBW / mods en gebruikers over het organiseren/ opzetten van competities.
    Ikzelf heb het meegemaakt bij de aller1e Motogp competitie, iedereen die er toendertijd bij was weet precies waar ik t over heb

    Maar goed
    Ik snap beide kanten , Rox had al toestemming voor een competitie en komt daar nu mee naar voren.
    Wij hadden al een competitie staan wat dan weer zogenaamd los staat van deze competitie maar wel voor Forza 2 is...

    Daardoor krijg je verwarring en voelen mensen zich (misschien) ondergewaardeerd.
    Ik geef niemand de schuld , maar ik vind wel dat vanuit XBW men hier wat zorgvuldiger mee om zou kunnen gaan ,
    just my 2 cents...
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Wie zegt dat Rox daar nu mee aan komt varen? De HTML startpost en de tabellen waar je zelf je eigen tijd in kan voeren (<- zeer groot pluspunt) heb je niet in 5 minuutjes gemaakt hoor. De competie van Gangsterdwerg was ook een heel stuk later begonnen als hij de setup van Rox niet had gebruikt.

    Maargoed, wat een gezeik. Hier zit gewoon hardstikke veel tijd en moeite in, het ziet er hardstikke mooi uit, je kan er pijzen winnen en het heeft een eigen subforum. Niks meer dan respect voor Roxiepoxie _O_ Je kan hier als 'anti-competite' member wel lekker door gaan flamen, maar daar gaat deze competitie echt niet op slot van, het is alleen maar irritant.
     
  20. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast wat is jouw probleem?
    Allereerst leer es lezen , ik zeg toch hij had AL toestemming...en als ik zeg hij komt er nu mee naar voren bedoel ik dat die competitie nu net gestart is ,damn =( ...

    En ik hoop dat dat anticompetitie member niet op mij slaat , ik geef mijn mening dat jij dat niet kan hebben is prima maar dan had je beter je nutteloze reaktie voor je kunnen houden.

    EDIT PS: props voor rox en de tabellen die wij ook hebben gebruikt nogmaals ik val niemand persoonlijk aan.
    En btw als ik anti competitie was ? wat doe ik dan in Forza comp? :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina