Ik had ff een vraag, ik weet niet of hier al een andere thread over is/ al besproken is. Kan je met een USA-xbox hier in Nederland zo xbox live op? Heb je nog andere stekkers nodig of zoiets? En hoe zit het met LANnen?
andere stekker kun je verandere door een adapter, maar ik zie het nut er niet van in om een amerikaanse xbox te kopen...
een vriend (repelsteeltje) heeft hem gewonnen en die vroeg dit af maar hij kan niet meer posten (ban 4 life)
Klopt, andere stekker. Amerikanen hebben andere stekkers en ander voltage netspanning. Zijn bij electrozaken wel converters voor te vinden. Op Live zal je er ongetwijfeld mee kunnen. Het nut van een Amerikaanse Xbox: import spellen/films spelen.
Is niet helemaal waar want mijn Pal X-BOX speeld gewoon NTSC films Ook gewoon geschreefen DVD films. Zowel R+ als R- BTW ik denk dat het met een verloop stekker ook wel lukt
Misschien handig om dan de info ook hier te vermelden zodat toekomstige bezoekers met dezelfde vraag het hier terug kunnen vinden Dat je een andere stekker nodig hebt voor het lichtnet lijkt me duidelijk. Maar de essentie van deze thread was toch juist of je op Live kon met een NTSC Xbox? Het lijkt mij logisch dat dat zou moeten kunnen, wat is jou verteld?