1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op vakantie zonder ouders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door maXiman, 5 jan 2007.

  1. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey :)

    Ik wil dit jaar op vakantie zonder mijn ouders. Vorig jaar ben ik ook niet meegeweest, maar toen bleef ik gewoon thuis. Een vriend van me moet wel weg want anders wordt hij op een kamp gestuurd :): Dus ik dacht ik vraag even jullie hulp! Er zijn vast wel xbw'ers op jongerencampings/herbergen/whatever geweest neem ik aan. Ik zoek dus een plek met jongeren en uitgaansgelegenheden om een weekje naartoe te gaan. Zijn er mensen met tips, aanbevelingen of mensen die in hetzelfde schuitje als ik zitten?
     
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk even bij beachmasters jongerenreizen ofzo ... tis dan wel geen kamp of iets dergelijks maar die organiseren reizen voor jongeren wat ik op de reclame al vaak genoeg gehoord heb :9 :+
     
  3. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, Nederland heeft de voorkeur :)
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar 1 van de Nederlandse eilanden bijvoorbeeld Terschelling. Je betaald voor een bootticket en een week camping nog geen 50,-. Verder heb je alleen nog iets van 250,- nodig voor eten/uitgaan :)
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer was vorig jaar met wat vrienden naar een stad/dorp in Zeeland gegaan en daar waren heel veel jongeren enzo ;) Weet alleen de naam even niet :mad:
     
  6. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Vogelwaarde? Terneuzen? Hulst?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Renesse:b: altijd erg veel jongeren, veel drank. Gewoon wat je zoekt dus8)
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mensen die op gerichte campings geweest zijn?
     
  9. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dit jaar met wat vrienden 10 dagen naar Zandvoort, wilden liever naar Spanje ofzo maar een vriend mocht niet verder dan Nederland of België.
    En de dag erna ga ik waarschijnlijk ook nog met mn ouders naar Italie...
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Salou :)
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland heeft de voorkeur ;) En voor zijn portemonnee komt dat waarschijnlijk ook niet goed aan.
    Ja Renesse, dat was het, heeft zich daar helemaal klem gezopen en hele dagen knakworsten gegeten 8) Ook een vriend van hem uit zijn bed gehaald en toen aan een lantaarnpaal getapet :lol:
     
  12. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen je bedoeld waarschijnlijk renesse! Ben er zelf ook geweest erg leuk.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor gister dat we met een vrienden groep naar Egypte willen.. Helaas kan ik niet mee :'-( Ga met m'n vriendin naar Tunesië (ook geweldig!_O_), maar dan kan ik het geld niet opbrengen om ook nog eens naar egypte te gaan, wat rond de 1000 euro gaat kosten.. Wel jammer, maar misschien gaan we ook nog in nederland een weekje.. Dan wordt het wss ook iets als Terschelling ofzo..
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    250 euro om een week van te eten en van uit te gaan?!?! dat vinnik knap ik was afgelopen jaar in blanes (spanje) in een week 700 euro kwijt aan eten uitgaan en andere dingen...
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je voor je vrouwen van plezier betaald moet je niet er bij op tellen he.. :+
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    rugzakje inpakken en je duim gebruiken!
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm de Nederlandse eilandjes klinkt wel leuk als vakantie inderdaad. Dit jaar doen wij waarschijnlijk een weekje een Bungalow Park, centreparks o.i.d., erg relaxt geloof ik:).
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vakantie pakt vaak stuk duurder uit.

    Vorig jaar in 4 weken tijd in Athene € 1300,- uitgegeven _O_. Heb ook erg veel gedaan en elke avond stappen, ergens heen gaan, leuke dingetjes kopen etc :).

    Afgelopen zomer in Kreta in 10 dagen € 750,- uitgegeven... het vliegt zo weg hoor dus met klein budget ben je nergens!

    Knap als je met 250 euro rond komt en dan helemaal in Spanje... daar is entree al 10 euro en drankje 7 euro ofzo.
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    of kijk eens op www.vinea.nl
    heb daar zelf een brochure aangevraagd...
    ziet er opzich wel leuk uit...
     
  20. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je bankkaart nooit vergeten, want op reis gaan is niet goedkoop,

    deze zomer naar Bodrum, Turkije geweest, 700 € opgedaan aan drank en wat eten, en ik zat dan nog in een all-in waar je zoveel kon eten en drinken van 10.00u tot 23.00u

    drank is in buitenland zeeer duur :b:

    reis zelf kostte maar 500 €, maar kosten achteraf gezien vallen dus dik tegen
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007

Deel Deze Pagina