hey, op welke xbox spel wachten jullie ? ik wacht in iedergeval op marvel vs capcom 2 en unreal championship, verder zijn er nog geen boeinde spellen of wel ?
Halo 2, UC, BF, MGS2, Shenmue2, Morrowind, PE zowiezo, er zijn vast nog wel meer games die ik ooknog wel koop
Brute Force, Turok Evolution, Splinter Cell, Blinx, Raven Shield, Unreal Championship, CM 3.0, Conflict: Desert Storm. Ik reken alleen ff de spellen die dit jaar uitkomen
ehmm jullie vergeten dat deathrow ook nog uitkomt binnen een niet al te lange tijd volgens mij. nou ik wil dus: 1. Sega GT 2002 2. Project Ego 3. Splinter Cell 4. Deathrow 5. Brute Force 6. Ninja Gaiden 7. Raven Shield 8. Blinx 9. Duality 10. Death to Rights 11. Mortal Kombat: Deadly Alliance 12. Soul Calibur 2 13. Unreal Championship 14. Murakumo (als ie naar europa komt) 1 is degene die ik NU het liefst zou willen en dan steeds lager zeg maar. de laaste wil ik ook wel graag hebben maar ik wil liever die andere 13 eerst. en ik denk dat ik er nog wel een aantal ben vergeten maar ja. dit is het denk ik wel zo'n beetje greetz, killabee
Waarom verlangen jullie toch allemaal zo naar HALO 2, kijk deel 1 was dan wel leuk maar ik vond het niet zo superrrrrr gewoon goede game. Meer dan 1 keer zal ik het nooit spelen.
Halo2, TWSB, blinx, toejam&earl3, project ego, true crime, deathrow, doax, splinter cell en sega gt 2002
Je vraagt je dus af waarom mensen verlangen naar Halo 2 omdat jij als 1 van de weinige het niet super leuk vond....wel een enorm vreemde redenering vind je niet? De meeste mensen vonden het spel wel meesterlijk. En als je zo'n spel meesterlijk vindt dan kan je niet wachten tot dat deel 2 uitkomt. Dat is toch vrij logisch of niet? Ik heb Halo 6 keer uitgespeeld maar nog steeds verveelt het niet.
Het was ook wel super en zeker ook wel meesterlijk, maar zeg nou zelf veel omgevingen kwam je steeds maar weer tegen. Hier heb ik het over de indoor levels. vooral die bij dat sneeuw gebied waren. En ik heb hier al vele mensen over horen klagen. Begrijp me niet verkeerd ik vond het zeker wel een coole game. Maar ik verwacht niet dat deel 2 het kan overtreffen en ik denk dat het meer van het zelfde zal zijn. maar we zullen zien.
Halo 2...vooral nu met die vette nieuwe screens, project ego, splinter cell, steel battalion, starwars kotor en nog veeel meer
Blinx, Splinter Cell, Sega Soccer Slam en sinds vandaag Halo 2 & PGR 2.. P.s. zal er vast nog een paar vergeten zijn..
Blinx, Splinter Cell, Sega GT 2002, Project ego, Brute Force, Halo 2, Deathrow (heeft die xbox live!? en wanneer komt ie dan uit?) (Moet dit niet in het games-forum?)