1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

op www.xbox.com......

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Micro$oft, 8 okt 2001.

  1. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even gezocht naar de 'inhoud' van de console op www.xbox.com. Maaruh, ik heb goed gezocht, maar ze hebben hun hardware specs eraf gehaalt.....Zijn ze bang geworden, blijkt dat ze er achter zijn gekomen dat de 'console' eigelijk helemaal niet zo sterk (meer) is??
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar er wordt ook veel gezanikt over dat de Xbox meer een pc is (omdat de lijsjes die je altijd ziet staan net een pc config is) en omdat sommige winkels ook hadden geadverteerd met de Xbox en NGC op 1 pagina, en dans tond er bij de NGC : up to 4 players, games like luigi's manson blabla, en bij de xbox stond 733mhz, 10GB harddrive, ethernetcontroller.. ik bedoel dat is onzin dat ze dat neerzetten.. terwijl alles wat ze bij de NGC neerzette ook de Xbox heeft (bv up to 4 players..)
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijk:

    Microsoft heeft meer beloofd dan dat ze zullen leveren, een kleine marketing tekortkoming van Microsoft.

    Desalnietemin zal de Xbox nog steeds doen wat er in het begin is laten zien, zei het meer moeite.

    Kortom, ook al is Microsoft hun verloop van de Xbox ontwikkeling niet zo gegaan als zij wouden, dit heeft natuurlijk met heel erg veel factoren te maken, zo heb je te maken met Nvidia, die een groot gedeelte van de hardware leverde, en nog vele andere factoren die ons bestand te boven vliegen, zal toch een console op de markt komen zij aan zij kan met elke andere console die er nu is, ik doel op Gamecube en PS2.

    In plaats van te zeggen "Ik ben beter want de Gamcube is beter en ik ben voor de Gamecube" kunnen we samen inspannen om deze beide consoles tot een succes te brengen.

    Intresse in een bepaalde console word vooral opgewekt door de spelletjes en de graphics. Als jij niet van een bepaald soort graphics houd, of een bepaald soort spel-thema, dan ga je voor de cnosole waar jouw keuze aan spellen wel word getackeld.

    Zo zit dat.
    Veel plezier met jullie toekomstige concoles! welke dan ook!

    Groetjes, en vrede op aard.
     
  4. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ermee eens... Maar toch zijn de consoles concurrenten van elkaar, hoe je het wend of keert... en daarom zal ik toch proberen andere 'toekomstige' console lieverhebbers er proberen te overtuigen welke console de beste keus is (De Gamecube dus :D:D:D:D:D)
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zegt het verkeerd.
    Je probeert mensen te overtuigen dat ze de console die jij het beste vind zelf ook het beste moeten vinden. :)
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm...Kobold: Waarom? Een leuke discussie is toch altijd welkom of niet?

    Natuurlijk moet je het niet zien als concurrenten maar das saai.
     
  7. Vegeta

    Vegeta Guest

    Precies, waarom is dit forum er anders? Om onzin te posten, nee, om de discussieren! ;)
     
  8. Vegeta

    Vegeta Guest

    Www.xbox.com vind een erg gelikte site, zo nep. Xboxworld.nl is dan nog wat 'echter'
     

Deel Deze Pagina