Ik las onlangs een test in de XBM van de VIDEOLOGIC ZXR- 500 en een score van 10/10 was wel opmerkelijk te noemen.Als je daarnaast een prijs van 79.99pond of 125uero ziet staan kan je wel van een koopje spreken.Systemen zoals de Yamaha TSS-1 5.1 SURROUND speaker system (159.99pond )en de CREATIVE INSPIRE 5.1 DIGITAL 5700(279.99pond) zijn natuurlijk beter (en duurder) maar kregen van de budget vriendelijke redactie iets minder.Ik ga ze in ieder geval bestellen en hopelijk zijn er nog gamers blij met deze spotgoedkope deal.Je hebt wel de Advanced SCART Cable nodig en een fibre optic kabel (samen ongeveer 35euro) om de VIDEOLOGIC aan te sluiten op je X-box.
heb je een linkje naar de review? Is trouwens sowieso wel handig als xboxworld.nl er een faq over maakt, want ik merk dat er hier veel vragen over zijn, had ik zelf trouwens ook, en ik heb dtt3500 aangeschaft, waar ik tevreden mee ben (250 euro inclusief verzendkosten), maar ik zie steeds vaker goedkopere sets, ik zag er nu een in een krantje, een dvd speler + dolby digital 5.1 set voor slechts 250 euro. Ook met andere upgrades voor je xbox is het handig dat je een soort pricewatch met aanraders en adviezen hebt. hell, wrom ook niet direct advies over goedkope breedbeeld tv's. Daar denk ik best over na eigenlijk
maareuh.. je hebt toch een decoder nodig? of niet? de DigiTheatre ZXR heeft dat wel maar is 149 pound. http://www.videologic.com/Products/Product.asp?Product=VL-60635
Ik ben zelf ook op zoek naar een goedkope dolby set...Maar alles is rond de 200 euro, dat kan ik gewoon niet betalen...
De test staat in een Engels tijdschrift XBM en wat wil die Wouter nu bedoelen met 'let ff op waar je je topic plaatst'.Dit is toch een X-box forum en het systeem is getest op een X-box.Ik denk dat er veel gamers op zo'n budget vriendelijke Dolby 5.1 zitten te wachten.Of het nu bij games of hardware geplaatst word maakt ook niet uit omdat een Dolby 5.1 de kwaliteit van games enorm kan beinvloeden.
Waarschijnlijk bedoelde 'die wouter' ermee dat je het topic in het foute forum gedeelte had geplaatst. Hij heeft waarschijnlijk totaal geen problemen met xbm en ervaart ook geen concurrentie
maareuh.. je hebt toch een decoder nodig? of niet? de DigiTheatre ZXR heeft dat wel maar is 149 pound. http://www.videologic.com/Products/...roduct=VL-60635
De VIDEOLOGIC ZXR-500 wordt inderdaad met een Dolby Digital Decoder geleverd.Ik overdrijf niet dat je alleen maar de Advanced Scart kabel en optische kabel nodig hebt om alles te doen werken.De volledige setup kost je dan een kleine 150euro.
Je plaatste het topic in 'Xbox Games Chat' met '> Xbox Hardware chat' bedoel ik : Ik verplaats hem naar Xbox hardware chat.
Ik heb een bestelling gemaakt in het 'computerwinkeltje'maar ik wacht wel op een antwoord of het wel te bestellen is.Als het in Engeland te koop is zal er zeker een manier zijn om het hier te kopen.
hijs te koop bij alternate voor 119 euro http://www.alternate.nl/html/nodes_info/kvzl23.html die goedkopere versie dus he
Ik heb lekker vrijdag een setje gekocht: Sony Dolby Receiver str-de 485e en sony surroundboxen sa-ve 335. Samen 650 pleuro's Vet stoer 5 keer 100 watt Sub woofer 120 watt of iets meer geloof ik Kmoest er wel 5 weken voor sparen.(kben pas 15 )