yo gasten, ik vind dat er ook op zondag nieuws moet komen , dit gebeurd niet zo vaak en dat terwijl zondag de meest saaie dag van de week is is wel een leuke poll trouwens kijken hoeveel mensen nee zeggen (eh 0.1 ??)
Mogen zij dan geen rust hebben en iedere dag van de week nieuws gaan posten? Die mensen hebben ook een leven...
Daar is toch laatst nog een poll over geweest? Uitslag was dat 98.9% vond dat ze geen recht hadden op een eigen leven. 1,1% had geen mening. _0/
Ik denk eerder andersom, dat 0,1% ja zegt. Er is op zondag nou eenmaal geen nieuws, welk gamesbedrijf werkt er nou op zondag. Juist ja, geen een. Het enige wat je af en toe misschien op zondag kan verwachten zijn artikelen, reviews en previews die nog effe in het weekend afgemaakt worden. Het is voor die gasten ook liefdewerk oud papier, dus wees blij dat ze er zo actief mee bezig zijn. BTW, er staan op dit moment volgens mij ook iets van 5 man van de crew in de online-lijst, dus ze zijn ook echt wel actief op zondag.
Ja, dat vind ik ook. Doe net als ik en koop een meerderheidsaandeel in een paar game publishers, dan kunnen we ze dwingen om ook op zondag nieuws te publiceren. Voor een paar miljoen dollar heb je al gauw een flink aandeel van een publisher in je bezit.
Er is op zondag gewoon geen nieuws. that's it. Ik kan me nog wel wat zondag nieuws herineren, maar dat ik al een hele tijd geleden
Ook al zou XBW willen posten... Als er geen nieuws is ho-ud het op! Omdat zondag ook voor de Game bedrijven een rust dag is zal er dus heel weinig kans zijn dat ze iets openbaar maken.
Of er nu nieuws is of niet , mij maakt dat niet uit of die 1 dag later gepost wordt. Daar zal ik echt niet van doodgaan . Laat die jongens toch even genieten van hun vrije zondag.
Deze thread ontroert mij Zondag proberen we altijd wat previews en reviews te posten, maar het lukt, zoals vandaag, niet altijd. .
Ik weet niet hoe het is als een medewerker van Xbw, maar ik zou het niet kunnen hoor, een review schrijven ofzo lijkt me heel moeilijk.Ik vind het helemaal niet erg als er op zondag minder (of geen) nieuws is hoor! Iedereen heeft een leven zeg ik zo maar . Grtz, McColanis --------------- EDIT: al merk ik het soms wel snel als er een tijdje geen nieuws is, mn startpagina is namelijk Xbw
Ok, voordat Xbw een waterballet wordt door de emoties van de crewleden (): Op zondag is er gewoon geen nieuws te vinden, meestal staat er dan op XU dus alleen maar een nieuwe preview/review oid of wat nieuwe screens maar verder....
Wat boeit het in godsnaam om het een dag later te lezen, anders ga je eens wat doen op de zondag ipv de hele dag 8ter de pc te hangen (xboxen???)